تنش بین خانواده‌ها به دلیل کاهش سرعت اینترنت در عصر کرونا

0
620

به دلیل قرنطینه خانگی ناشی از کروناویروس، استفاده از پهنای باند خانگی 29٪ افزایش یافته و به طور میانگین به 41 ساعت در هفته رسیده است. در این راستا خانواده‌های زیادی با سرعت کم اینترنت مشکل دارند.

به گزارش کالاسودا و به نقل از techtimes، ماه گذشته، از هر 5 خانوار در انگلستان، یک مورد از اینترنت، خصوصاً سرعت کند و ارتباط ضعیف آن شکایت داشته است. طبق گزارش، از زمان شروع قرنطینه، مشکلات مختلفی در درون خانواده ایجاد شده است.

به دلیل قرنطینه‌ی خانگی و استفاده بیشتر افراد از اینترنت در خانه سرعت پهنای باند اینترنت پایین آمده و بسیاری از افراد از آن شکایت دارند.

متوسط استفاده‌ی هر ​​خانوار انگلیسی از اینترنت، حداکثر پنج دستگاه است، از جمله لپ تاپ، تلفن هوشمند یا آیپد که همگی به طور همزمان به اینترنت متصل هستند. این امر باعث کند شدن سرعت و ارتباط ضعیف می‌شود که بیش از 30٪ آن‌ها گفتند که به هیچ وجه قادر نیستند آنلاین شوند.

پخش Netflix حداقل به 3 مگابیت در ثانیه نیاز دارد. بسته‌های پهنای باند معمولاً بین 10 تا 11 مگابیت بر ثانیه است، اما ارائه دهنده اینترنت Ofcom اعلام کرده حدود 189،000 مشترک در انگلستان قادر نیستند از سرعت بیش از 10 مگابیت بر ثانیه بهره ببرند.

در همین حال، پهنای باند فیبر نوری می‌تواند سرعت متوسط اینترنت را به ​​300 مگابیت بر ثانیه ارتقا دهد، در این راستا دولت قول داده است تا سال 2025 اینترنت پرسرعت برای 15 میلیون خانوار و تا سال 2033  آن را در سراسر کشور در دسترس قرار دهد.

 

 

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها