میت 20 ایکس ؛ تنها گوشی هوشمند هواوی با قلم استایلوس

0
1459
میت 20 ایکس ؛ تنها گوشی هوشمند هواوی با قلم استایلوس

گوشی هوشمند میت 20 ایکس هواوی را می توان یکی از خاص ترین گوشی های هوشمند این کمپانی مشهور در نظر گرفت. این گوشی هوشمند مدتی پیش با قلم استایلوس روانه بازار فروش شد و توانست فروش بسیار خوبی را به دست آورد. در این مقاله قصد داریم به معرفی مختصری از میت 20 ایکس به عنوان تنها گوشی هوشمند هواوی با قلم استایلوس بپردازیم.

میت 20 ایکس در کنار پرچمداران این برند جذاب قرار می گیرد. این گوشی هوشمند صفحه نمایش بسیار بزرگی دارد و توانسته شرایط خوبی را برای کاربران رقم زند. این گوشی هوشمند از معدود موبایل هایی است که صفحه نمایش بالای 7 اینچی دارد، هواوی این گوشی هوشمند را با صفحه نمایش 7.2 اینچی روانه بازار فروش کرده و از پنل ال سی دی برای ساخت این محصول استفاده کرده است. از این رو این گوشی هوشمند وزنی در حدود 232 گرم دارد. وزنی که حدود 50 گرم سنگین تر از گوشی های هوشمند دیگر است که علت آن نیز باتری بسیار بزرگ این گوشی موبایل و صفحه نمایش آن است.

تنها گوشی هوشمند هواوی با قلم استایلوس با چه قیمتی در بازار جهانی به فروش می رسد؟

میت 20 ایکس هواوی از بسیاری از پرچمداران موجود در بازار جهانی قیمت کمتری دارد، هواوی برای این گوشی هوشمند قیمتی در حدود 800 یورو را در نظر گرفته که در مقایسه با امکانات این گوشی هوشمند جذاب به نظر بسیار منطقی است. در حال حاضر این گوشی هوشمند به صورت رسمی وارد بازار ایران نشده اما با قیمت های مختلفی این گوشی هوشمند به عنوان تنها گوشی هوشمند هواوی با قلم استایلوس به فروش می رسد.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها