کارنامه توئیتر در سال 2018 ، جاه طلبی های اندک در سایه رشدی راکد

0
315
کارنامه توئیتر در سال 2018 ، جاه طلبی های اندک در سایه رشدی راکد

توئیتر ممکن است نسبت به دیگر شبکه های اجتماعی سال راکدی برای توئیتر باشد. این سرویس که از نظر تعداد کاربران به یک میزان متوقف شده رسیده، یکی از ابزارهای ارتباطی و کاربردی محبوب است که مدیرش در پی حفظ آن بوده و حتی می تواند به مثابه یک شمشیر دو لبه تلقی شود.

کاربران ثابت ماندند

توئیتر در سال 2018 تغییر چشمگیری نداشت. بسیاری از مشکلات این پلتفرم همچنان حل نشده باقی ماند و سال ثابت و راکدی را گذراند. شاید همین موضوع علتی بود بر اینکه کاربرانی که خواستار افتتاح یک حساب کاربری در سال گذشته در این شبکه اجتماعی بودند، دلایل لازم و کافی از جانب این شرکت در اختیار آنها گذاشته نشد تا انها را ترغیب به ورود به این پلتفرم کند و به همین تعداد کاربران این شبکه اجتماعی حول 330 میلیون کاربر ثابت ماند. جاه طلبی های توئیتر نسبت به سال های گذشته اندک بوده است و حتی استریم پخش زنده با periscope و نقش این برند در سهم بازار تلویزیون ها هم نتوانست آن را بهبود بخشد.

تجارت پایدار و بلند مدت

مطمئنا این مسائل چیزی فراتر از شکست است، اما گویا توئیتر درصدد است تا به یک تجارت پایدار و بلند مدت تبدیل شود و در این راه دیگر ریسک چندانی را نمی پذیرد. قیمت سهام این شرکت نیز حول و خوش 30 دلار تثبیت شده است که اندکی کمتر از پنج سال پیش است. این شرکت اکنون به سود دهی رسی و با توجه به استراتژی های دقیق تبلیغات ویدئویی هوشمند می تواند از کاربران خود پول دریافت کند.توئیتر ممکن است نسبت به دیگر شبکه های اجتماعی سال راکدی برای توئیتر باشد

اتهام در خصوص دخالت در انتخابات

توئیتر در گزارش مالی سه ماهه آخر سال 2018 خود گزارش داد که افرادی که از توئیتر استفاده می کنند، این برنامه را هر روز با سرعت بیشتری باز می کنند. در طی 6 ماهه گذشته توئیتر متهم به تهاجم گسترده روبات ها به منظور دخالت در انتخابات و به خصوص کلاهبرداری هایی در این خصوص شد. به همین دلیل تعدادی از کاربران خود را در آن زمان از دست داد. توئیتر همچنان تحت تاثیر حضور ترامپ و توئیت های جنجال برانگیز او بوده است که بسیار مورد توجه قرار گرفت.

همچنین در سال 2018، اکانت تعدادی زیادی از کاربران حذف شد و این تصمیم مبنی بر توئیت های متعدد کاربران شاکی برای ایجاد تغییر در فرایند امنیتی توئیتر بود. همچنین یک بار نیز با ایجاد مشکل فنی با اختلال هایی مواجه شد. البته این مشکل فقط مختص آمریکا نبود و قسمتهایی از آسیا را نیز درگیر کرد.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها