توئیتر کاربرانش را در برابر مزاحمان بیمه می کند

0
438
توئیتر کاربرانش را در برابر مزاحمان بیمه می کند|کالاسودا

توئیتر کاربرانش را در برابر مزاحمان بیمه می کند|کالاسوداکالاسودا_قرار است به زودی توئیتر سرویسی را برای کاربرانش فعال کند که از طریق آن ، بتوان ، هر نوع تعقیب سرویس حساب و یا ارسال هرزنامه توسط کاربران روسی را مورد کنترل قرار داد .

بر اساس اعلام مدیران توئیتر،آن ها موفق شده اند ، بیش از ۳۸۱۴ حساب کاربری در توئیتر را شناسایی کنند که خبرهای جعلی پخش می کنند یا برای دیگر کاربران ایجاد مشکل می کنند .

جالب تر این که تعدادی از این حساب ها به طور مستقیم با یک آژانس جاسوسی روسی در ارتباط است . افزون بر این ها ، توئیتر  از شناسایی ۱۳۵۱۲ حساب کاربری  خبر داده که به طور خودکار مطالب دروغینی را در ارتباط با انتخابات ریاست جمهوری آمریکا ارسال می کردند. توئیتر پیام هایی برای تمامی کاربران آمریکایی که این حساب ها را تعقیب کرده اند یا پیام های حساب های یادشده را باز ارسال کرده و لایک زده اند، ارسال کرده و در مورد ماهیت حساب های یادشده به کاربران هشدار می دهد. این افراد که ۶۷۷۷۷۵ نفر هستند ایمیل هایی را با همین مضمون از توئیتر دریافت خواهند کرد.

بر همین اساس هم هست که توئیتر اعلام کرده سیستم نوتفیکشینی را فعال خواهد کرد که از طریق آن بتوان تمامی حساب هایی که در توئیتر برای ارسال هرزنامه توسط روس ها استفاده می شوند، شناسایی و ان ها را به کاربران معرفی کرد . اگرچه این فعالیت ها بی ارتباط به فشارهایی که این روزها از سوی کنگره به مردم تحمیل می شوند نیست .

 اما به نظر می رسد توئیتر قصد دارد برای حفظ آبروی خود هم شده ، یک راهکار اساسی برای تامین امنیت کاربرانش فراهم کند . بر همین اساس اگر کاربرانی در توئیتر حسابی را تعقیب کنند که مرتبط با آژانس تحقیقات اینترنت وابسته به دولت روسیه باشد، پیام هشداری در همین مورد دریافت خواهند کرد.