توبیخ شرکت زیر ساخت از سوی وزیر

0
400
توبیخ شرکت زیر ساخت از سوی وزیر

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات شرکت ارتباطات زیر ساخت را جریمه کرد.

به گزارش خبرنگار کالا سودا، در روزهای اخیر سرعت اینترنت در ایران چندین بار دچار اختلال شده تا جایی که اعتراضات مردمی از طریق توئیتر به گوش وزیر ارتباطات رسیده است.

«محمد جواد آذری جهرمی» نیز به این اعتراضات پاسخ مثبت داده و شرکت وابسته به وزارت خانه خود را جریمه کرده است.

در این رابطه، آذری جهرمی پنجشنبه شب در حساب کاربری توئیتر خود نوشت: « پس از خروج از چین، دقایقی قبل در هواپیما به توئیتر متصل شدم. شکایت هایی از کیفیت اینترنت خواندم. از معاونم در رگولاتوری خواستم افت کیفیت را بررسی و به مردم گزارش دهد. شرکت زیرساخت بابت دو قطعی ۱۰ روز اخیر، باید به شرکت ها جریمه بدهد، آنها هم به مردم! کیفیت سرویس هم از حق‌الناس است.»

این در حالی است که آذری جهرمی از مدت ها پیش نسبت به اقدامات شرکت های ارایه دهنده خدمات اینترنت در کشور انتقاد شدید داشته و همین امر نیز موجب شده تا رگولاتوری را مامور ارزیابی اقدامات آن ها کرد.

سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی نیز در تحقیقی به ارزیابی اقدامات انجام شده از سوی این شرکت ها پرداخت و در این ارزیابی خدمات شرکت ها در بعد مشتری با شاخصهای عملکردی، رضایت مشتری، وضعیت بازار و پشتیبانی مشتری و در بعد رگولاتوری با شاخصهای میزان پایبندی به قوانین و مقررات، تعهدات توسعه و اجرا، تعهدات مالی و ارزیابی‌های ادارات کل تنظیم مقررات مناطق سنجیده شده‌اند.

همچنین، اپراتورهای ارائه‌دهنده خدمات در دو بعد مشتری و رگولاتوری ارزیابی شده‌اند که البته شاخصهای بعد مشتری وزن بیشتری دارد.

یادآور می شود، وزیر ارتباطات ماه گذشته دو هفته به این شرکت ها مهلت داد تا خدمات خود را به صورت کامل به کاربران ارایه دهند و هشدار داد که در غیر این صورت با آن ها برخورد جدی خواهد داشت.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها