توسعه اتحادیه‌های کارگری در استودیوهای بازی سازی

0
100

نیروهای بخش تست نرم‌افزار (QA) که روی پروژه‌های استودیوی بازی‌سازی کانادایی «بایوور» (Bioware) کار می‌کنند، برای ایجاد اتحادیه کارگری درخواست داده‌اند.

به گزارش کالاسودا و به نقل از theverge، این نیروها توسط استودیو Keywords استخدام می‌شوند که طیف وسیعی از خدمات از جمله سرویس‌های هنری، توسعه مشترک، محلی‌سازی و QA را به استودیوهای بازی‌های ویدیویی ارائه می‌دهد.

وب سایت این شرکت بسیاری از مشتریان مهم خود را از جمله BioWare، Microsoft، EA، Tencent، Nintendo، Ubisoft، Bandai Namco، Oculus و غیره را فهرست کرده است.

این شرکت همچنین ادعا کرده که از توسعه جدیدترین بازی‌های سری Dragon Age و Mass Effect پشتیبانی می‌کند.

طبق اطلاعیه‌ای از هیئت روابط کار آلبرتا در 20 آوریل که در Reddit به اشتراک گذاشته شد، گروهی که به دنبال این سازماندهی هستند شامل کارکنان بخش توسعه دفتر BioWare در ادمونتون هستند. مشخص نیست که چه تعداد از این افراد ممکن است نماینده باشند، اما آنها در دفتر اصلی BioWare کار می‌کنند.

هیئت مدیره بعداً اعلام خواهد کرد که آیا برنامه دارای الزامات خاصی از جمله “حداقل 40 درصد حمایت از کارکنان” در واحد پیشنهادی است یا خیر. در صورت اعلام نتایج کارمندان تا 3 می فرصت دارند اعتراض خود را مطرح کنند.

اطلاعیه‌ی منتشر شده در Reddit:

 

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها