توسعه زیرساخت نرم افزاری تاکسی آنلاین امن مدارس توسط لجستیک بازار

0
247

لجستیک بازار با تاکید بر دغدغه والدین و با هدف ردیابی لحظه‌ای سوار و پیاده شدن دانش آموزان، دست به توسعه زیرساخت‌های نرم افزاری سرویس تاکسی آنلاین امن مدارس زده است.

به گزارش کالاسودا، مهندس مصطفی شهسواری، مدیر ارشد توسعه کسب و کار لجستیک بازار از استقبال خوب والدین و مدیران مدارس از پایلوت این طرح در دست توسعه خبر داد.

به گفته وی با توجه به رصد لحظه‌ای دانش آموزان توسط والدین و همچنین مدیران مدارس، دغدغه اصلی در این پروژه به خوبی تعریف شده تا سرویسی امن ارائه شود.

شهسواری افزود:”از آنجایی که در این پروژه با امنیت دانش آموزان سر و کار داریم، حساسیت حاکمیتی و خانوادگی در این زمینه لحاظ شده است.”

به گفته وی با کمک مراکز حاکمیتی و نیز شهرداری، رانندگان خودروها، چه «ون» و یا «سواری» احراز هویت شده و خودروی آنها از نظر بیمه تایید شده و سپس وارد ناوگان تاکسی آنلاین امن مدارس می‌شوند.

مهندس شهسواری تاکید کرد لجستیک بازار به عنوان توسعه دهنده زیرساخت‌های نرم افزاری این پروژه، روی بازار بزرگ کشور تمرکز کرده و به همین خاطر جای کار زیادی دارد تا با ارائه تسهیلات مناسب و لحظه‌ای، دغدغه والدین برطرف شود.

بدین ترتیب والدین از روی موبایل و نیز تحت وب قادر به رصد لحظه‌ای فرزندان خود بوده و نقشه آنلاین، مختصات سوار و پیاده شدن دانش آموزان را ثبت و به والدین نشان می‌دهد.

والدین با انتخاب نوع وسیله نقلیه {چه ون، سواری، مینی بوس و …} هزینه ها را محاسبه کرده و سرویس مناسب را برای فرزند خود انتخاب می‌کنند.

بنابراین مدیریت هزینه از سوی والدین در ارائه سرویس بهتر در نظر گرفته شده و مدیران مدارس نیز با خیال راحت ورود و خروج دانش آموزان را به صورت آنلاین راهبری می‌کنند تا در این زمینه بهینه سازی انجام شود.

همچنین والدین در هر لحظه قادر به تماس بوده تا از موقعیت فرزند خود مطمئن شوند.

این پروژه به صورت آزمایشی در برخی مناطق تهران در حال توسعه بوده و به زودی وارد فاز بعدی خود خواهد شد.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها