بهترین اپلیکیشن های اندرویدی در ماهی که گذشت

0
851

کالاسودا – توسعه دهندگان اپلیکیشن ها به صورت روزانه تلاش می کنند که تجربه های خوبی برای کاربران در هنگام کار با گوشی های هوشمند و تبلت فراهم کنند.

برنامه های اندرویدی بسیاری هستند که هر روز منتشر می شوند، اما به دلیل میزان بالای ان بسیاری از وجودشان بی خبریم. اما اگر می خواهید بدانید که چه اپلیکیشن هایی در ماه که گذشت وارد بازار شده است، ما چند نمونه از بهترین های آن را برای شما در زیر گردآوری کرده ایم.

  • اپلیکیشن Calculator Plus

این برنامه ماشین حساب یک نرم افزار حسابرسی مناسب برای مسائل ریاضی ، توابع مثلثی و جبری است و نتایج تا ده رقم اعشار را نشان می دهد. شما برخی از گزینه های سفارشی سازی را نیز در این برنامه دریافت میکنید. این اپلیکیشن بر روی هر گوشی هوشمندی فارغ از مدل و … نصب و قابل اجرا شدن است. این برنامه ای کم حجم و رایگان بدون هیچ گونه اگهی است. برنامه های ماشین حساب زیادی وجود دارند، اما این ممکن است یکی از بهترین انواع این برنامه ها باشد.

  • برنامه Carrot Weather

برنامه آب و هوایی Carrot یک اپلیکیشن جدید در این زمینه است که نظرات کاملی در مورد آب و هوا می دهد. آن همچنین به عنوان یک برنامه پیش بینی نیز میتواند مفید واقع شود و به شما بگوید که طی ۲۴ ساعت آینده چه آب و هوایی در انتظارتان است. کاروت از برنامه Dark Sky برای داده های آب و هوایی خود استفاده می کند. علاوه بر اینها میتوانید از پیش بینی های ساعتی و روزانه خود با رابط کاربری جذابی مطلع شوید. نسخه های پرمیوم این اپلیکیشن تاریخچه ۷۰ سال آب و هوا را در خود نگهداشته است. اما برای دستیابی به ان نیاز به پرداخت حق اشتراک دارید. در واقع باید ماهانه ۰.۹۹ دلار پرداخت کنید.

  • برنامه Notes By firefox

برنامه یادداشت نویسی که به صورت رایگان عرضه شده است، در واقع نسخه فایرفاکس Google keep است. این برنامه دارای یک رابط کاربری کوچک، یادداشت نویسی ساده و برخی از ویژگی های لیست کردن است. این برنامه با اکانت شما در فایرفاکس همگام سازی شده و می تواند در این پلتفرم کار کند. موزیلا در نسخه یادداشتی که برای اپلیکیشن یادداشت برداری خود ارائه کرده بود، رمزنگاری End to End را  نیز به ان اضافه کرده بود. این همیشه یک ویژگی خوب برای استفاده کاربران است. در این برنامه یادداشت نویسی نیز این رمزگذاری اضافه شده است و کاربران می توانند بدون نگرانی از پخش شدن یادداشت ها و نکاتشان آن را رمزگذاری کنند.

  • برنامه Kiwi Browser

مرورگر کیوی یک مرورگر عالی برای استفاده دائمی کاربران است. این مرورگر از Chromium به عنوان کد پایه استفاده می کند. بنابراین طریق کار ان همانند گوگل کروم است. برخی از ویژگی های این مرورگر شامل بلاک کردن اگهی ها، سرعت خوب در هنگام اینترنت گردی، ویژگی های سفارشی سازی، حالت شبانه، حالت سیاه و سفید AMOLED و پشتیبانی از ۶۰ زبان دنیاست. این در واقع یک مرورگر شخص ثالث است که با بوکمارک های گوگل کروم یا فایرفاکس نیز همگام سازی می شود. اگر خواهان اینترنت گردی با یک مرورگر پرسرعت و جذاب هستید، مرورگر کیوی می تواند به یکی از اپلیکیشن های مورد علاقه شما تبدیل شود.

  • برنامه Moment Pro Camera

این یکی از برنامه های محبوب در ios است که اکنون به اندروید نیز راه یافته است و دارای ویژگی های محبوبی است. این اپلیکیشن از ویژگی هایی همانند پشتیبانی از RAW، هیستوگرام لایو، پشتیبانی از EXIF و حالت تمام دستی برخوردار است. این نسخه در هنگام عرضه دارای باگ هایی بود که توسط توسعه دهندگان برطرف شد، اما هنوز برخی از آنها نیاز به بررسی دارند. دوربین این برنامه عالی است و می توانید با توجه به قیمت پایین آن را تهیه کرده و از طریق دوربین این برنامه با ویژگی های حرفه ای عکس مورد علاقه خود را بگیرید. با این حال ممکن است بخواهید برای به روز رسانی چند مورد دیگر منتظر بمانید.

۶-برنامه Sharedr

این برنامه یک اپلیکیشن اشتراک گذاری و سفارشی شده منحصر به  فرد است. که میتواند جایگزین برنامه های بومی اندروید شود. در باکس این برنامه هنگامی که بر روی گزینه Share کلیک می کنید، عملیات به اشتراک گذاری به صورت مستقیم انجام می گیرد. شما همچنین می توانید برنامه های خود را در قسمت بالای این اپلیکیشن سنجاق کنید تا کار سازماندهی فایل ها برایتان راحت تر شود. این واقعا چیزی متفاوت با دیگر برنامه های به اشتراک گذاری است که کاملا رایگان و بدون تبلیغات است. این برنامه با اینکه چندین باگ دارد، اما پتانسیل های زیادی نیز برای استفاده میان کاربران دارد.

۷ – برنامه WHExprience

اگر خواهان استفاده از تورهای مجازی و گردشگری هستید، این برنامه مناسب حال شما ساخته شده است. اپلیکیشن WHExprience در واقع یک راهنمای تور مجازی برای کاخ سفید و علاقه مندان به سیاست است. اما کاخ فیزیکی ان ربطی به سیاست ندارد و نمای ظاهری ان صرفا از جنبه تاریخی برای علاقه مندان نمایش داده می شود. به همراه ان درسهای تاریخی و حقایقی سرگرم کننده در مورد اتاق های این کاخ خواهید دانست که شامل پرتره روسای جمهور و سیاستمداران برجسته و دانستنی های سرگرم کننده در خصوص چیزهای مختلف دیگر است. اطلاعاتی که در این برنامه در مورد سیاستمداران بیان شده ، مورد بررسی قرار گرفته و به نظر نمیرسد که هیچ گونه نگرانی از درز و افشای اطلاعات در این خصوص وجود داشته باشد و تنها یک برنامه تاریخی خوب است.