شرکت سونی در مورد ارائه به روز رسانی اندروید توضیحاتی ارائه کرد

0
501

کالاسودا_سونی توضیحاتی در زمینه دیر ارائه شدن اندروید پای به کاربران خود ارائه کرده است.این شرکت اعلام کرد؛ در ماه نوامبر (آبان) این به روز رسانی را برای تلفن های همراه Xperia XZ2  ، XZ2 Premium ، XZ2 Compact ، Xperia XZ Premium ، XZ1 اگرچه و XZ1 Compact ارائه خواهد کرد.

برای این که شما پی ببرید این به روز رسانی چگونه به دست کاربران می رسد ، سونی به صورت اینفوگرافیک  موضوع را برای کاربران خود توضیح داده است.

اینکه به روز رسانی اندروید سونی دیر به بازار عرضه خواهد شد تقصیر این شرکت نیست بلکه مشکل به عهده  ماشین هوشمند جدیدی است که این سیستم عامل را تولید کرده است.شرکت سونی باید این اندروید را برای گوشی های خود آماده کند به همین منظور نیازمند کار و آزمایش بیشتر است.این موضوع واقعا کار دشواری برای سازنده های تلفن همراه است.

اگرچه این نمودار اینفوگرافیک  دقیق نیست ولی کار زیادی تا ارائه یک به روز رسانی خوب برای اندروید وجود دارد و هر شرکتی این مراحل را طی می کند.ما این کار سونی را کار خوبی می دانیم زیرا ارزش خاصی برای کاربران خود قائل می شود اما در کل این موضوع می تواند به کاربران توضیح دهد که چرا این اندروید برای تلفن های همراه سونی دیر به بازار ارائه می شود.

نمودار اینفوگرافیک را در بخش زیر مشاهده می کنید :

سونی این موضوع را اعلام  کرده است که به روزرسانی اندروید برای تلفن های همراه XA2 ، XA2 Ultra و XA2 Plus تا سال ۲۰۱۹ به بازار عرضه نخواهد شد.

توضیحات در مورد شرکت سونی

سونی شرکت خوشه‌ای ژاپنی و چندملیتی است، که در زمینه تولید لوازم الکترونیکی، صنعت بازی‌های ویدئویی و تجهیزات سرگرمی، صنعت موسیقی و فیلم، همچنین ارائه خدمات مالی فعالیت می‌کند.

شرکت سونی در سال ۱۹۴۶ توسط ماسارو ایبوکا و آکیو موریتا تأسیس شد. این شرکت امروزه در کنار رقبایی چون سامسونگ، پاناسونیک، توشیبا، هیتاچی و ال‌جی، به‌عنوان یکی از بزرگترین تولید کنندگان وسایل الکترونیکی در جهان شناخته می‌شود. شرکت سونی در سال ۲۰۱۷ در فهرست فورچون جهانی ۵۰۰ در رتبه ۱۰۵ از بزرگترین شرکت‌های سهامی جهان قرار گرفت.

دفتر مرکزی سونی در شهر میناتو، توکیو قرار دارد.شرکت سونی دارای تعداد زیادی شرکت تابعه، زیرمجموعه و فرعی است، که شناخته شده‌ترین آن‌ها عبارتند از: سرگرمی کامپیوتری سونی، سونی پیکچرز، سونی میوزیک، انتشارات موسیقی سونی/ای‌تی‌وی، سونی فایننشیال هولدینگز و ارتباطات همراه سونی.

امیدواریم که از مطالعه این خبر لذت برده باشید.

با عضویت در کانال تلگرام کالاسودا در جریان آخرین خبرهای حوزه فناوری قرار بگیرید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها