تولید ماهانه 900 هزار کارت ملی هوشمند

0
157

از این پس کارت های ملی هوشمند در داخل کشور تولید می شوند و ماهانه 900 هزار کارت ملی هوشمند به ثبت احوال تحویل داده خواهد شد.

به گزارش خبرنگار کالا سودا، سازمان ثبت احوال از صدور کارت ملی هوشمند داخلی خبر داده و گفته که از این پس یک چاپخانه دولتی این اقدام را انجام می دهد.

بنابراین گزارش، رئیس سازمان ثبت احوال کشور اعلام کرده که چاپخانه دولتی وعده داده است که هرماه حدود ۹۰۰هزار کارت تحویل ثبت احوال دهد و تا پایان سال نیز ۹میلیون بدنه کارت ملی هوشمند دراختیار ثبت احوال گذاشته شود؛ اگر این موضوع عملیاتی شود، موفق خواهیم شد برای تمام شهروندان کارت ملی هوشمند صادر کنیم.

این در حالی است که تا کنون ۵۲ میلیون ایرانی برای دریافت کارت ملی هوشمند ثبت نام کرده اند که 6 تا 8 میلیون آن ها به دلیل تحریم ها موفق به دریافت این کارت نشده اند. البته هنوز حدود ۱۰میلیون ایرانی نسبت به ثبت نام کارت ملی هوشمندشان اقدام نکرده‌اند.

یادآور می شود، سه ماه قبل سخنگوی سازمان ثبت احوال با اعلام تکمیل ثبت نام ۸۰ درصد واجدین شرایط برای دریافت کارت ملی هوشمند گفت: ۸۳۹ هزار و ۵۸ نفر کارت‌های ملی هوشمند در دفاتر پست و پیشخوان باقی مانده است و صاحبانش برای دریافت آن مراجعه نکرده‌اند.

طبق اعلام او تا ۱۰ خرداد سال جاری ۵۱ میلیون و ۲۲۲ هزار و ۲۷۹ نفر نسبت به تکمیل ثبت‌نام کارت ملی هوشمند خود اقدام کردند که از این تعداد برای ۴۵ میلیون و ۵۱۸ هزار و ۶۳۲ نفر کارت ملی هوشمند صادر شده است.

طبق آخرین آمار اعلام شده از سوی پست نیز تا کنون کسانی که تا خرداد 97 برای دریافت کارت ملی هوشمند ثبت نام کرده بودند موفق به دریافت آن شده اند و ثبت نام کنندگان پس از این تاریخ منتظر صدور کارت ملی هوشمند توسط چاپخانه دولتی هستند.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها