توییتر بی ادب ها را سریع تر تربیت می کند

0
427
توییتر بی ادب ها را سریع تر تربیت می کند|کالاسودا

توییتر بی ادب ها را سریع تر تربیت می کند|کالاسوداکالاسودا_ توییتر قصد دارد با افزایش سطح خدمات به کاربران، سرعت پاسخگویی به اعتراضات آنان را افزایش دهد . این موضوع با هدف کاهش سوء استفاده های برخی کاربران از این شبکه اجتماعی انجام می شود.

افزون بر این، توییتر قصد دارد قاعده های خود را علیه خشونت، سخنان نفرت انگیز و سوء استفاده های متنوع از طریق ایجاد پلت فرم ویژه امنیتی برای کاربران قوی تر کند.

 هنوز در خصوص جزئیات این طرح ها خبر خاصی در دسترس نیست ، اما به نظر می رسد توییتر این بار جدی تر از هر زمان دیگری پیگیر مطالبات و درخواست های کاربران خواهد بود .

این موضوع نشان می دهد رویکرد توییتر در قبال کاربران تا چه حد تغییر کرده است، چرا که طی ماه های اخیر واکنش اولیه مدیران توییتر به اعتراض های کاربران شامل این نکته بود که اساسا هیچ توهین یا محتوای نژادپرستی در توییتر وجود ندارد .

اکنون تلاش های توییتر برای ارتقای سطح امنیتی کاربران وضعیت را به گونه ای دیگر نشان می دهد . توییتر می گوید در حال حاضر ممنوعیت توییت هایی که «خشونت را تحسین می کنند» تصویب شده است .

افزون بر این ها، توییت های ترویج دهنده برهنگی و یا تصاویر مرتبط با دوربین مخفی های غیرقانونی نیز محدود شده است . مسائل ناخوشایند جنسیتی نیز به طور کامل تحت فیلتر مدیران توییتر قرار خواهند گرفت .

توییتر در خصوص پیام های غیراخلاقی نیز راهکاری دارد و مدیران بخش محتوا در این خصوص می گویند؛ “ما از خطاهای اخلاقی که ضامن و حامی افراد منحرف هستند پشتیبانی نخواهیم کرد .

از این پس نیز به محض دریافت پیغام هایی که هشدار دهنده شرایط ناخوشایند هستند یا گزارش هایی را در خصوص توییت های ناپسند ارائه می کنند ، موضعی سخت خواهیم داشت و به سرعت این شکایات را در روند پیگیری قرار می دهیم .

علاوه بر این تغییرات، توییتر قصد دارد حتی سازمان ها و یا گروه های سیاسی و دولتی که اهداف ناخوشایندی را دنبال می کنند را با دقت بیشتری مورد رصد قرار دهد .

این به روزرسانی قطعا یک گام رو به جلو است، اما آنچه در نهایت اهمیت دارد این است که آیا توییتر و مدیرانش واقعا در حال گوش دادن به کاربران هستند و یا تنها برای ایجاد یک حاشیه امن برای خود تلاش می کنند .

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها