توییتر  مسیری جدید برای ورزشی بازها ایجاد کرد

0
275

توییتر  مسیری جدید برای ورزشی بازها ایجاد کرد|کالاسوداکالاسودا_آخرین تلاش توییتر برای کمک به کاربران در پیدا کردن توییت های مرتبط با ورزش یک روش جالب است . در این روش در سراسر پلت فرم توئیتر  مجموعه جدیدی از لیست های خاص مربوط به مسابقات ورزشی دیده می شود.

در حال حاضر، هنگامی که از طریق گزینه  home  موبایلتان توییتر را جستجو می کنید ، گزینه ای برای مشاهده جستجوها در بالای صفحه خواهید داشت. بهره برداری از هر یک گزینه های این سامانه به شما یک لیست از توییت های مرتبط به بازی را نشان می دهد که به صورت الگوریتمی سازماندهی شده است.

این شرکت اخیرا در توییتر اعلام کرده که ویژگی جدید، Happening Now در حال حاضر در موبایل های مبتنی برiOS و Android برای کاربران ایالات متحده در دسترس است.

علاوه بر این یک ابزار دیگر الگوریتم curation است . اگرچه اضافه شدن این ابزارهای جدید می تواند برای بسیاری از کاربران ایجاد سردرگمی کند از سوی برخی دیگر به عنوان گزینه هایی به شدت کاربردی در نظر گرفته می شود

 توییتر در حال حاضر دارای بخش های ارزشمندی مثل نوار /ابزار خبر رسانی است که در برگه جستجو ذخیره شده است. همچنین یک لیست جدید از مقالات محبوب را در اختیار کاربران می گذارد ،که کمک می کند تکرار جستجوهای کاربر به حداقل برسد .  همچنین Highlights، یک ویژگی مهم مبتنی بر اندروید است که  به شخصی سازی تر شدن جستجوها و علاقه مندی ها کمک می کند.

به نظر می رسد همه این موارد تحت یک انگیزه عمومی انجام می شود؛ استفاده از نرم افزار و افزونه هایی کاربردی  برای بهینه سازی خدمات توییتر.

درواقع این روزها توئیتر برای افرادی که اخیرا به آن می پیوندند بسیار جذاب تر است . در حال حاضر مشخص نیست جستجوی حرفه ای توئیتر صرفا برای ورزشی ها کاربردی است یا برای دیگران نیز مفید و جذاب خواهد بود ؛ اما احتمال دارد این شیوه جست وجو بعدها گسترده تر شود .

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها