تکنولوژی تشخیص چهره در عروسی خاندان سلطنتی

0
715

در عروسی خاندان سلطنتی پرنس هری در انگلستان، از تکنولوژی تشخیص چهره برای تمام مهمانها و خبرنگاران استفاده میشود.

بسیاری از شبکه های تلویزیونی قرار است که مراسم ازدواج پرنس هری و مگان مرکل را که روز ۱۹ می (۳ روز دیگر ) برگزار میشود، به صورت مستقیم پخش کنند.

شبکه اسکای نیوز در گامی جدید با فناوری تشخیص چهره برای بررسی مهمانها، امکان شناخت هر چه بهتر مهمانها در طول جشن را به بینندگان خود میدهد.  بر اساس گزارش های اولیه، کلیسای سنت جورج در قلمرو ویندزور در انگلستان مراسم ازدواج سلطنتی را میزبانی خواهد کرد. اما مهمانان باید در کنار چای و پذیرایی خود را برای فناوری تشخیص چهره نیز آماده کنند.

اسکای نیوز در این راه از همکاری آمازون و استارتاپهای تکنولوژی محور بهره برده است. بر اساس این همکاری، زمانی که افراد مختلف وارد مراسم شوند، نرم افزار تشخیص چهره‌ ی آمازون یعنی Rekognition به کمک این شبکه آمده و اطلاعات کاملی از فرد را فراهم می‌آورد.

کاربران می‌توانند اسامی را به صورت زیرنویس در صفحه‌ ی نمایشگرشان مشاهده کرده و در صورتی که از اپلیکیشن اسکای استفاده کنند، قادر خواهند بود به اطلاعات بیشتری درباره‌ی همان شخص دسترسی پیدا کنند.

بینندگان این مراسم ازدواج از اسکای نیوز می‌توانند نام افراد شناسایی شده را به صورت زیرنویس در تلویزیون خود تماشا کنند. البته، بینندگان برای دسترسی به اطلاعات بیشتر درباره این افراد می‌توانند از اپلیکیشن SKY این شبکه تلویزیونی استفاده کنند. این سرویس به نام Who’s Who Live شناخته می‌شود.

با عضویت در کانال تلگرام کالاسودا فناورانه زندگی کنید