تیم کوک برای کودکان کار مهاجر نامه توئیتری نوشت

0
625
تیم کوک برای کودکان کار مهاجر نامه توئیتری نوشت|کالاسودا

تیم کوک برای کودکان کار مهاجر نامه توئیتری نوشت|کالاسودا

کالاسودا_تیم کوک، مدیرعامل اپل در نامه ای سرگشاده که خطاب به کودکان مهاجر غیرقانونی نوشت، حمایت رسمی خود را این کودکان اعلام و از احتمال استخدام 250 نفر از این کودکان خبر داد.

بعد از اظهارت اخیر دونالد ترامپ؛ریاست جمهوری امریکا در خصوص احتمال اخراج کارمندان غیرقانونی و بالاخص کودکان کار، تیم کوک مدیرعامل اپل ضمن حمایت از کارمندان خود تیر خلاص را برای عدم اخراج این کارمندان خود شلیک کرد.

امروز صبح، تیم کوک، مدیر عامل شرکت اپل تایید پشتیبانی خود را  ازApple’s Dreamer ؛ کودکان مهاجران غیرقانونی که بیشتر عمر خود را در ایالات متحده گذراندند؛ اعلام کرد. وی در ادامه  اظهار داشت که اپل در حال حاضر 250 نفر از این افراد را استخدام می کند.

کوک نوشت که او با اخراج  کارکنانش مخالف است و معتقد است  آنها ” از شایستگی احترام ما  و رعایت مساوات بین کارکنان برخوردارند . وی ادامه داد؛ هر گونه راه حل برای مشکلات مربوط به اصلاحات مهاجرت باید با “ارزش های آمریکایی” هماهنگ شود.

تیم کوک در بخشی از پیامش به این موضوع اشاره کرد که؛ 250 نفر از همکاران اپل من عضو  # Dreamers هستند. من نیز  با آنها ایستاده ام.

مدتی پیش نیز پس از گزارش هایی که نشان می داد دولت ترامپ قصد دارد ، دوران حمایت از کودکان مهاجر را به پایان برساند؛ حدود 300 رهبر تکنولوژی نامه ای را امضا کردند تا از این کودکان حمایت کنند.

دولت ترامپ اعلام کرده است که تصمیم نهایی خود را تا پایان امروز اعلام خواهد کرد

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها