ثبت نام ۵۲۰۰ خبرنگار برای اینترنت رایگان

0
164

طبق اعلام وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تا به امروز ۵۲۰۰ خبرنگار برای دریافت اینترنت رایگان ثبت نام کرده اند.

به گزارش خبرنگار کالا سودا، رئیس جمهوری به مناسبت روز خبرنگار در چهارشنبه گذشته اعلام کرد که یکسال اینترنت رایگان در اختیار خبرنگاران قرار می دهد.

وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات مسئول ارائه اینترنت رایگان به خبرنگاران شد و برهمین اساس سامانه ای برای ثبت نام خبرنگاران به منظور دریافت اینترنت رایگان راه اندازی شد.

حالا وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اعلام کرده که ۵ هزار و ۲۰۰ خبرنگار در این سامانه ثبت نام کرده اند. این تنها کادوی اینترنتی نیست و زوج هایی که در ایام ازدواج امیرالمومنین علیه السلام و حضرت زهرا سلام الله علیها ازدواج کردند نیز یکسال اینترنت رایگان دریافت می کنند.

در خصوص آخرین وضعیت این دو هدیه، محمد جواد آذری جهرمی گفته که سایت ictgifts بالا آمده و این سایت در راستای قولی که اعطای اینترنت رایگان تا پایان سال به عروس خانم ها و آقا دامادهایی که هفته ازدواج به خانه بخت رفتند، بود، انجام شد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اعلام کرده که از طرفی دستور آقای رییس جمهور برای اعطا اینترنت یک ساله رایگان به خبرنگاران بود، دیشب سایت بالا آمد و تا ۸ صبح که من چک کردم بیش از ۵ هزار و ۲۰۰ خبرنگار و ۳۰۰ زوج برای اینترنت رایگان ثبت نام کرده بودند، که سایت باز است و می توانند، ثبت نام کنند، که ظرف ۴۸ ساعت بررسی و از طریق پیامک به آن ها اطلاع رسانی می شود.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها