ثروتمندترین مدیر حوزه فناوری با پیژامه وارد محل کار شد!

0
3432

کالاسودا_ثروتمندترین مدیر حوزه فناوری با پیژامه وارد محل کار خود شد. درواقع جف بیزوس، ثروتمندترین مرد جهان است که با لباس عجیبی(پیژامه) وارد جلسه رسمی خود شد.

ماجرای پیژامه پوشیدن جف بیزوس چیست؟

شاید متعجب باشید اگر بدانید که ثروتمندترین مرد جهان در یک جلسه داخلی پیژامه پوشیده است. سوال این است که اساسا چرا جف بیزوس باید با پوشیدن پیژامه وارد محل کار خود شود.

به محض این که جف بیزوس با پیژامه وارد محل کار خود شد، همه کارمندان از وی عکس گرفتند. عکس ها به سرعت در شبکه های اجتماعی پخش شد و برخلاف انتظار جف بیزوس از این اتفاق ناراحت نشد، بلکه از این ماجرا استقبال هم کرد.

جف بیزوس در حالی که یک دست لباس خواب آبی رنگ بر تن داشت در جلسه شرکت آمازون حاضر شد. جالب تر این که بیزوس در صفحه اینستاگرام شخصی خود نیز در این خصوص پست اینستاگرامی گذاشت و ابعاد ماجرا را شرح داد. او در این پست اینستاگرامی نوشت: ” ماه سپتامبر، ماه آگاهی درباره بیماری‌های سرطان در دوران کودکی است. “

وی در ادامه در خصوص حرکت خود نوشت:

” هر سال شرکت آمازون همکاری‌های نزدیکی را با سازمان بیماری‌های سرطان دوران طفولیت در آمریکا برای آگاه رسانی در مورد بیماری‌های سرطان در دوران کودکی  انجام می دهد، عاملی که دومین علت مرگ و میر کودکان آمریکایی بیم سنین ۴ تا ۱۴ سال به شمار می‌رود.

بیزوس در این پست سه عکس از خود و همکارانش را در حالی که آن‌ها با لباس رسمی در جلسه حضور داشتند منتشر کرد.

اقدامات خیرخواهانه جف بیزوس

جف بیزوس اقداماتی خیرخواهانه انجام می دهد. این موضوعی است که بین بسیاری از اهالی دنیای فناوری مشترک است. با این وجود، او با انتشار این عکس‌ها در حالی که لباس خواب بر تن داشت از طرفداران و مشتریان آمازون در سراسر جهان خواست تا با پوشیدن لباس خواب در محل کار خود از این طریق آگاهی در مورد بیماری‌های سرطان در کودکی را افزایش دهند.

او به مشتریان آمازون یادآور شد که در طول ماه سپتامبر باکس‌هایی با نام ” باکس‌های طلایی” را دریافت خواهند کرد که در داخل آن یک نوار طلایی رنگ (سمبل بین المللی کودکان سرطانی) قرار داده شده است. پست بزوز تاکنون بیش از ۶۰ هزار لایک و هزاران کامنت را دریافت کرده است.

به نظر  شما این اقدام جف بیزوس شوآف بود یا رفتاری موثر و مناسب برای مبارزه با مشکلات سرطان است؟

با عضویت در کانال تلگرام کالاسودا فناورانه زندگی کنید