جان سخت Power Armor 13 با باتری 13200 میلی آمپر

0
201

این روزها گوشی‌های هوشمند قدرتمندتر می‌شوند؛ اما مقاومت آن‌ها کمتر شده است. کمپانی Ulefone گوشی سرسخت Power Armor 13 را تولید کرده که ویژگی‌های گوشی‌های هوشمند امروزی را در قالب یک بدنه سخت و مقاوم عرضه می‌کند.

به گزارش کالاسودا و به نقل از gsmarena، گوشی Ulefone Power Armor 13 مجهز به پردازنده‌ی Helio G95 است که یک چیپست معمولی است. اما در عوض باتری 13200 میلی آمپر ساعتی، وزن نزدیک به 500 گرم و اندازه گیری فاصله IR و دوربین حرفه‌ای، بسیار عالی عمل می‌کنند. بدنه‌ی این گوشی قابلیت استفاده به عنوان چکش را دارد.

این گوشی دارای یک شارژر سریع 33 واتی با پورت USB-C است و همچنین دو آداپتور USB-C به USB-A برای شارژ معکوس وجود دارد. شارژ بی سیم 15 واتی و شارژ بی سیم معکوس 5 واتی نیز در این گوشی قرار داده شده است.

Power Armor 13 از اندوسکوپ E1 مشابه Ulefone Armor 9 پشتیبانی می‌کند که همراه با پیچ گوشتی کوچک در جعبه گوشی عرضه می‌شود.

گوشی Armor 13 یک دستگاه مناسب برای کاربرانی است که در محیط‌های سخت کار می‌کنند.

به گفته‌ی یولفون، گوشی Power Armor 13 با قاب محافظ، دستگیره و بند تقریباً 900 گرم وزن دارد؛ بنابراین برای کاربران معمولی مناسب نیست.

Power Armor 13 دارای استاندارد IP68/IP69K برای محافظت در برابر گرد و غبار و آب است. با این گواهی‌ها، Power Armor 13 می‌تواند فشار آب تا دمای 80 درجه سانتیگراد را تحمل کند. در اطراف درگاه USB و جک 3.5 میلیمتری صدا محافظ‌های لاستیکی وجود دارد و در شیار سیم کارت یک درپوش فلزی قرار گرفته که به سختی باز می‌شود.

یولفون گفت که محدوده اندازه گیری لیزری IR بین دو نقطه، 40 متر است.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها