بررسی بهترین استور های رسمی جایگزین گوگل پلی

0
1585
بررسی بهترین استور های رسمی جایگزین گوگل پلی

گوگل پلی بهترین انتخاب کاربران گوشی های اندرویدی است. استور رسمی گوگل می تواند تمام نیاز های کاربران را در بخش نرم افزار برطرف کند. با این وجود اگر علاقه مند به استفاده از استور های دیگری نیز هستید در این بخش قصد داریم شما را با استور های دیگر آشنا کنیم.

گوگل پلی میلیون ها نرم افزار را در خود جای داده است و تقریبا تمام توسعه دهندگان محبوب علاقه دارند که نرم افزار آن ها در این استور قرار گیرد. این فروشگاه برای کاربران نیز بسیار خوب است و با وجود اینکه اخباری در مورد وجود بدافزار هایی در این استور منتشر می شود گوگل پلی همچنان بهترین گزینه برای نصب اپلیکیشن است.

APKMirror بهترین مکمل استور رسمی گوگل

از نظر فنی APKMirror یک فروشگاه نرم افزار نیست اما از آن می توان به عنوان یک مرجع نرم افزاری یاد کرد. شما می توانید انواع مختلفی از اپلیکیشن ها را در این بخش جستجو کنید، نرم افزار های که در حال توسعه هستند و در گوگل پلی قرار نگرفته اند. به هر حال اگر نسخه جدیدی از آن نرم افزار ها در گوگل پلی قرار گیرد شما می توانید آن ها را به روز رسانی کنید.

به طور کلی  APKMirror گزینه بسیار خوبی برای پیدا کردن نرم افزار هایی است که قصد دارید نسخه های قبلی آن را دانلود کنید. این وب سایت رایگان است و امنیت مناسبی نیز دارد. APKMirror نرم افزاری برای نصب روی گوشی موبایل ندارد و برای دانلود اپلیکیشن ها باید وارد وب سایت آن شوید.

APKMirror بهترین مکمل استور رسمی گوگل

Aptoide، قدیمی ترین استور نرم افزار گوشی های اندرویدی

Aptoide یکی از قدیمی ترین نرم افزار های سوم شخص به شمار می رود. این استور نرم افزار های جدید فیسبوک، نست، YoWindow Weather و بسیاری از بازی های جدید را در اختیار شما قرار می دهد و می توانید از آن برای دانلود برخی نرم افزار ها در کنار گوگل پلی استفاده کنید.

Aptoide، قدیمی ترین استور نرم افزار گوشی های اندرویدی

Galaxy Apps، استور رسمی گوشی های سامسونگ

متاسفانه گلکسی اپس فقط در اختیار کاربران گوشی های سامسونگ قرار می گیرد و به نوعی برگ برنده گوشی های سامسونگ نیز محسوب می شود. این فروشگاه از نظر تعداد نرم افزار توان رقابت با گوگل پلی را ندارد. با این وجود دارای رابط کاربری ساده ای است که به خوبی می تواند نرم افزار های مورد نظر خود را در آن جستجو کنید. اگر از طرفداران گوشی های سامسونگ هستید پیشنهاد می کنیم که این استور کاربردی را مورد استفاده قرار دهید.

Galaxy Apps، استور رسمی گوشی های سامسونگ

APKPure، هیجان انگیز ترین جایگزین گوگل پلی

APKPure یک فروشگاه اپلیکیشن شخص ثالث است که طرفداران خاص خود را دارد. این استور برنامه های محبوب زیادی مانند TikTok ، WhatsApp ، Facebook Messenger ، UC Browser ، PUBG Mobile ، Brawl Stars و بسیاری دیگر است. این نرم افزار دارای رابط کاربری یکپارچه است و دسته بندی های بیشتری در مقایسه با گوگل پلی دارد. این موضوع باعث می شود به نرم افزار های مورد نیاز دسترسی ساده تری داشته باشیم.این نرم افزار قابلیت دانلود نرم افزار های گوگل مانند جیمیل را نیز به شما می دهد.

APKPure، هیجان انگیز ترین جایگزین گوگل پلی

APKUpdater؛ ابزاری مناسب برای به روز رسانی نرم افزار ها

APKUpdater در واقع یک استور به شمار نمی رود اما قابلیت کاربردی دارد. شما می توانید نرم افزار های موجود خود را به روز رسانی کنید. رابط کاربری ساده این استور به شما کمک می کند از آخرین به روز رسانی ها مطلع شوید و آن ها را به روز کنید.

APKUpdater؛ ابزاری مناسب برای به روز رسانی نرم افزار ها

 

F-Droid، یکی از قدیمی ترین استور های اندروید

F-Droid نیز استور بسیار قدیمی است که به صورت رایگان در اختیار شما قرار می گیرد. این استور ابزار های بسیار جالبی را در اختیار شما قرار می دهد و می توانید آن ها را مورد بررسی قرار داده واپلیکیشن های جدید را مورد استفاده قرار دهید. با این وجود این فروشگاه یک استور کوچک به شمار می رود و زمانی که از جستجوی نرم افزار استفاده می کنید ممکن است اپلیکیشن مورد نیاز خود را پیدا کنید.

F-Droid، یکی از قدیمی ترین استور های اندروید

در این بخش به معرفی استور های جایگزین گوگل پلی پرداختیم. با این وجود در نظر داشته باشید که بهترین گزینه برای دریافت نرم افزار اندرویدی استور گوگل و همچنین استور های رسمی کمپانی های سازنده مانند سامسونگ و هواوی به شمار می رود.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها