جبران خسارت رانندگان کرونایی اوبر و لیفت

0
197

شرکت‌های اوبر و لیفت به رانندگانی که خودشان یا کسب و کار آنها به نوعی درگیر شیوع کرونا شده است خسارت می‌دهد. همچنین ممکن است شرکت‌های دیگر مانند DoorDash نیز صندوق جبران خسارت برای کارمندان خود ایجاد کنند.

شیوع کرونا ویروس بسیاری از کارمندان را تحت تاثیر قرار داده است و به نظر می‌رسد بسیاری از آنها در وضعیت سخت اقتصادی باشند. به همین دلیل اوبر و لیفت به کمک این رانندگان پیوسته و درصدد جبران خسارت آنها هستند.

به گزارش کالاسودا و به نقل از انگجت، اوبر در اظهارات خود بیان کرد که در صورت آلوده شدن راننده سرویس اوبر یا Uber eats به کرونا ویروس یا قرنطینه بودن وی به مدت 14 روز، این شرکت جبران خسارت کار نکردن آنها را خواهد داد. اوبر می‌گوید: رانندگان پیش از این در برخی دیگر از شرکت‌ها نیز بسته‌های جبران خسارت دریافت کرده‌اند.

همچنین سخنگوی لیفت نیز بیان کرد که تصمیم گرفته است برای رانندگان آلوده شده به ویروس کرونا یا قرنطینه شده توسط یک مقام بهداشت عمومی بودجه‌ای فراهم کند.

با این وجود ممکن است برنامه‌های گسترده تری برای این صنعت وجود داشته باشد. منابع وال استریت ژورنال می‌گویند شرکت‌های Uber, Lyft, DoorDash, Instacart و  Postmates از جمله شرکت‌هایی هستند که در مورد صندوق جبران خسارت رانندگان آسیب دیده از ویروس کرونا در حال بحث و نتیجه گیری هستند و احتمالا در روز‌های آینده تصمیم گیری خواهند کرد.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها