جدال بیل گیتس و الیزابت وارن در توییتر

0
377
بیل گیتس

به‌تازگی تنش بین بیل گیتس و الیزابت وارن شدت گرفته و این دو در حال توییت کردن با یکدیگر هستند و به نظر می‌رسد که به‌زودی یک مکالمه در دنیای واقعی و به‌دوراز اظهارنظرهای مجازی داشته باشند. در ابتدا بهتر است با مشکل و اختلاف‌نظر گیتس و وارن آشنا شوید.

 

به گزاش کالاسودا و به نقل از theverge، روز گذشته بنیانگذار مایکروسافت در کنفرانس DealBook در نیویورک‌تایمز مصاحبه‌ای انجام داد. اولین سؤال گزارشگر از گیتس در مورد 6 درصد مالیات بر دارایی و سیاست تفکیکی الیزابت وارن در جهت اجرا بهداشت و درمان همگان بود. بیل گیتس با این سیاست وارن مخالف است.

گیتس در مورد اینکه آیا او با الیزابت وارن ملاقات خواهد کرد؛ در توییتر گفت: @BillGates

من مطمئن نیستم که وارن روشن‌فکر است یا خیر؟ یا اینکه حاضر است با کسی که ثروت زیادی دارد؛ صحبت کند.”

اظهارنظر گیتس در مورد پرداخت بیش از 10 میلیارد دلار مالیات نشان می‌دهد؛ که او این ادعا وارن را شوخی تلفی کرده است.

دیشب الیزابت وارن توییت کرد و گفت که از اینکه با بیل گیتس در مورد مالیات بر دارایی صحبت کند؛ خوشحال خواهد شد.

الیزابت وارن در توییتر نوشت: @ewarren

“من از اینکه با مردم ملاقات کنم؛ خوشحالم می‌شوم. حتی اگر دیدگاه‌های مختلفی باهم داشته باشیم. بیل گیتس اگر مایل باشد دوست دارم در مورد سیاست‌های مالیاتی‌ام با او حرف بزنم.”

امروز صبح، گیتس دوباره عکس‌العمل نشان داد؛ هرچند که اظهارنظرهای او نشان می‌دهد که موافق ملاقات نیست؛ اما حداقل به گفت‌وگو با وارن دراین‌باره علاقه دارد.

بیل گیتس در آخرین توییت خود گفت: @BillGates

“من همیشه دوست دارم برای رسیدن به راه‌حل خلاقانه در مورد مشکلات، به بحث و گفت‌وگو بپردازم.”

 

با جود تنش‌های به وجود آمده؛ ممکن است به‌زودی شاهد مناظره رودررو بیل گیتس و الیزابت وارن باشیم. اما ازآنجایی‌که این نامزد دموکرات و ثروتمندترین مرد جهان به ردوبدل کردن توییت ها در شبکه مجازی می‌پردازند؛ شاید بخواهند همانند همتایان خود، به این روال ادامه دهند.

 

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها