جدیدترین گوشی آنر با امتیاز هایی فوق العاده قدرتنمایی کرد

0
1736
جدیدترین گوشی آنر با امتیاز هایی فوق العاده قدرتنمایی کرد

جدیدترین گوشی آنر کمپانی هوآوی، امتیازهای بسیار جالبی را در بنچمارک گیک بنچ دریافت کرد. گوشی هوشمند آنر وی 20 که جایگزین بسیار جذابی برای نسخه آنر وی 10 به شمار می رود، احتمالا از پردازنده هفت نانومتری کایرین 980 بهره خواهد برد که بسیار مورد توجه کاربران قرار خواهد گرفت، البته این موضوع هنوز به صورت رسمی تایید نشده است.

جدیدترین گوشی آنر چهار روز دیگر به صورت رسمی رونمایی می شود و به نظر می رسد بتواند فروش بسیار خوبی را برای کمپانی هوآوی به همراه داشته باشد. این گوشی هوشمند با شماره مدل PCT-AL10 در بنچمارک ها رویت شده است. به نظر می رسد این گوشی هوشمند خوش ساخت، در میان برترین های سال آنر قرار گیرد.

جدیدترین گوشی آنر با چه قیمتی عرضه می شود؟جدیدترین گوشی آنر با چه قیمتی عرضه می شود؟

جدیدترین گوشی آنر در بنچمارک یاد شده و در بخش تک هسته ای امتیاز 3261 را دریافت کرده است. در بخش چند هسته ای نیز توانسته امتیاز 9792 را کسب کند که برای محصولی با قیمتی کمتر از 500 دلار، بدون شک بسیار هیجان انگیز خواهد بود.

اگر حضور پردازنده کایرین 980 را روی این گوشی هوشمند قطعی بدانیم، می توان انتظار رم نرم افزاری هشت گیگابایتی را برای این گوشی هوشمند داشت تا جدیدترین گوشی آنر یکی از برترین ترکیب ها را از نظر سخت افزاری داشته باشد.

گوشی هوشمند آنر وی 20 دارای صفحه نمایش 6.4 اینچی است که از پنل ال سی دی بهره می برد. هوآوی برای این گوشی هوشمند نیز حفره صفحه نمایش را در نظر گرفته که این روزها جایگزین بریدگی صفحه نمایش شده است و طرفداران زیادی دارد. این حفره میزبان یک لنز 25 مگاپیکسلی برای دوربین سلفی است.

این گوشی هوشمند در نسخه های مختلفی روانه بازار خواهد شد و به نظر می توان انتظار حافظه های داخلی 64 و 128 گیگابایتی را برای این گوشی هوشمند در کنار رم نرم افزاری شش و هشت گیگابایتی داشت. احتمالا نسخه رم هشت گیگابایتی این گوشی هوشمند قیمتی در حدود 480 دلار خواهد داشت.

هوآوی قصد دارد در این گوشی هوشمند از فناوری Link Turbo استفاده کند که با افزایش سرعت انتقال اطلاعات، شرایط خوبی را برای کاربران فراهم می کند.جدیدترین گوشی آنر در بنچمارک یاد شده و در بخش تک هسته ای امتیاز 3261 را دریافت کرده است

گفتنی است موارد ذکر شده، تمام ویژگی های آنر وی 20 را شامل نمی شود. علاوه بر ویژگی های مذکور، دوربین سه گانه این محصول نیز بسیار مورد توجه قرار خواهد گرفت. بر اساس اخبار موجود، یکی از سنسورهای این دوربین 48 مگاپیکسل خواهد بود. این دوربین قدرتمند قابلیت ضبط ویدئو 960 فریم را برای کاربران فراهم خواهد کرد تا بتوان این گوشی هوشمند را یکی از برترین های تاریخ برند آنر در بخش دوربین عکاسی در نظر گرفت.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها