جدیدترین میان رده هواوی در بازار ایران چیست؟

0
1635
جدیدترین گوشی میان رده هواوی در بازار ایران چیست؟

امروز در این مقاله قصد داریم تا به بررسی جدیدترین میان رده هواوی بپردازیم که می تواند نظر شما دوستان را به خود جلب کند. نام این گوشی میان رده میت 20 لایت نام دارد.

جدیدترین گوشی میان رده هواوی یعنی گوشی میت 20 لایت یکی از فبلت های زیبا و با ظاهری شگفت انگیز است که می تواند نگاه هر مخاطبی را به خود جلب کند. این گوشی دارای سیستم Dual-Camera حرفه ای بوده که در نوع خود بی نظیر است. اگرچه پردازش این گوشی عالی است اما باز هم رقبایی در این زمینه رو به روی خود می بیند.

نقاط قوت جدیدترین گوشی میان رده هواوی : میت 20 لایت

طراحی شیک

صفحه نمایش 6.3 اینچی

هوش مصنوعی پیشرفته برای دوربین

نقاط ضعف جدیدترین میان رده هواوی : میت 20 لایت

هوش مصنوعی عجیب و غریب برای دوربین

چیپ ست تکراری

خرید گوشی بهتر با هزینه کمترجدیدترین گوشی میان رده هواوی در بازار ایران چیست؟

رقابتی نزدیک با جدیدترین گوشی میان رده سامسونگ

ما می توانیم بگوییم که جدیدترین گوشی میان رده هوای یعنی میت 20 لایت می تواند شبیه گلکسی نوت 9 باشد و در مورد گوشی هواوی P20 Pro هم بگوییم که این گوشی شبیه گلکسی S9 است. می توانیم بگوییم ارائه جدیدترین گوشی میان رده هواوی یعنی میت 20 لایت تکرار مکررات در زمینه گوشی های پرچم دار است. هدف از تولید جدیدترین گوشی میان رده هواوی یعنی میت 20 لایت ارائه یک گوشی با خصوصیات گوشی های پرچم دار در یک گوشی میان رده بوده که به نظر ما هواوی توانسته با ارائه جدیدترین گوشی میان رده هواوی یعنی میت 20 لایت به این هدف دست یابد. قسمت این گوشی در بازار جهانی حدود 500 دلار است.جدیدترین گوشی میان رده هواوی در بازار ایران چیست؟

سیستم هوش مصنوعی دوربین جدیدترین  میان رده هواوی : میت 20 لایت

یکی از ویژگی های جدیدترین گوشی میان رده هواوی یعنی میت 20 لایت استفاده از سیستم هوش مصنوعی در دوربین این گوشی ها است. جالب است بدانید که سیستم هوش مصنوعی دوربین جدیدترین گوشی میان رده هواوی یعنی گوشی میت 20 لایت مانند سیستم گوشی هواوی P20 و P20 Pro ولی با قیمتی به مراتب پایین تر است.

یکی دیگر از ویژگی های با کیفیت جدیدترین گوشی میان رده هواوی یعنی میت 20 لایت دوربین جلوی این گوشی است که از هر نظر بی نظیر و فوق العاده است. دوربین جلوی این گوشی 24 مگاپیکسل بوده و توسط یک سنسور 2 مگاپیکسلی پشتیبانی می شود و این سنسور می تواند عمق عکس های شما را بهتر و با کیفیت تر کند. این مسائل اصولا برای دوربین پشت گوشی است اما هواوی توانسته این طرز تفکر را در جدیدتریم گوشی میان رده هواوی تغییر دهد و تکنولوژی نوین را در این بخش استفاده کند.جدیدترین گوشی میان رده هواوی در بازار ایران چیست؟

طراحی جدیدترین گوشی میان رده هواوی : میت 20 لایت

هواوی در طراحی این گوشی از سری P20 الهام گرفته است و توانسته یک طراحی بی نظیر را برای جدیدترین گوشی میان رده هواوی یعنی میت 20 لایت پدید آورد. فلسفه گوشی میت 20 لایت همانند فلسفه گوشی iPhone X است و در این بین تلاش کرده است تا بهترین صفحه نمایش را برای جدیدترین گوشی میان رده هواوی انتخاب کند. طراحی این گوشی به مراتب زیباتر از طراحی گوشی iPhone X و iPhone XS Max است.

یکی دیگر از دلایلی که جدیدترین گوشی میان رده هواوی به راحتی قابل دسترسی و استفاده است طراحی ساده و سبک این گوشی است. این گوشی دارای ضخامت 7.6mm و وزن 172 گرمی است و نکته جالب توجه این است که گوشی P20 Lite هواوی فقط 145 گرم وزن دارد.

صفحه نمایش جدیدترین گوشی میان رده هواوی : میت 20 لایت

همانطور که قبلا اشاره کردیم صفحه نمایش جدیدترین گوشی میان رده هواوی یعنی گوشی میت 20 لایت به مراتب کیفیت بالاتری نسبت به گوشی های دیگر دارد اما باید به بهترین بودن جدیدترین گوشی میان رده هواوی یعنی این گوشی هم اشاره کنیم. صفحه نمایش 6.3 اینچی جدیدترین گوشی میان رده هواوی یعنی میت 20 لایت باعث می شود تا کاربر راحت تر بتواند جدیدترین گوشی میان رده هواوی را مشاهده کند. شاید رزولوشن 2340 * 1080 این گوشی شباهتی به صفحه نمایش 6.3 اینچی این گوشی نداشته باشد ولی با دقت به جزئیات و پیکسل های این گوشی ما تفاوتی را احساس نکردیم. بازی های و محتواهای ویدئویی خیلی از این فاکتور پیروی نمی کنند ولی بازی ها به این موضوع تاکید اساسی دارند و باعث می شود تا روی کیفیت محتوا تاثیر بگذارند.جدیدترین گوشی میان رده هواوی در بازار ایران چیست؟

در مورد ناچ جدیدترین گوشی میان رده هواوی هم می توانیم بگوییم که شما می توانید ناچ جدیدترین گوشی میان رده هواوی را در تنظیمات به صورت کامل پنهان کنید و ظاهری ساده برای جدیدترین گوشی میان رده هواوی در نظر بگیرید.

با عضویت در صفحه اینستاگرام کالاسودا  در جریان آخرین خبرهای حوزه فناوری قرار بگیرید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها