جذاب ترین تصاویر هوایی را با free flight pro  ثبت کنید

0
729

 کالاسودا_ یکی از جذاب ترین ابزارهای فیلمبرداری هوایی در جهان را می توان free flight pro  دانست . ابزاری که با انطباق بر پهبادها تصاویری زیبا ثبت می کند .

شاید شما هم جزو افرادی باشید که علاقه زیادی به تصویر و فیلمبرداری داشته باشید . تصویر برداری هوایی نیز این روزها بسیار رایج شده و افراد برای تهیه کلیپ های مختلف از هلی شات و پهباد کمک می گیرند .

در این میان ، برنامه های انطباق بین هلی شات، دوربین و موبایل کاربر از اهمیت بسزایی برخوردارند . اما اگر قرار باشد یک مورد ویژه را انتخاب کنیم ، کار کمی سخت می شود .

یکی از ابزارهای محبوب برای تصویربرداری هوایی این روزها را می توان  FreeFlight Pro  دانست . ابزاری که به سهولت به تکنیکی ترین روش ممکن تصاویر هوایی را ثبت می کند .

یکی از مزیت های مهم این ابزار را می توان امکان انطباق با ۲ سیستم عامل اندروید و ios  دانست . مزیت دوم این محصول را می توان روش خودکار تهیه فیلم و عکس و البته قابلیت تدوین همزمان تصاویر دانست . درواقع نیازی نیست شما برای هر دقیقه از فیلم خود نگران باشید یا تصاویر را به شکل دستی ادیت کنید .

نکته مهم در خصوص تدوین خودکار این محصول سه گانه بودن است . درواقع ،  حالت مبتنی بر زمان، حالت سینمایی و حالت تریلر از مهم ترین ئیژگی های این محصول است .  برای هر یک از این حالت ها نیز مضامینی پیش ساخته وجود دارد  و در نهایت کاربر به انتخاب خود یک قطعه موسیقی را هم به ویدئوی نهایی اضافه می کند .

اگر اهل فیلم و عکس باشید ، احتمالا استفاده از این نسخه برای شما جذاب خواهد بود .