جریمه ۳ میلیون دلاری شرکت اینترنتی آمریکایی

0
459

کالاسودا_نیویورک به صورت رسمی عذر شرکت ارائه دهنده اینترنت کابلی به نام اسپِکتروم یا همان چارتر را خواست.

دلیل این موضوع هم عدم انجام تعهدات این شرکت در مورد اینترنت پرسرعت بوده است.این ایالت از شرکت اسپِکتروم درخواست کرده بود تا اینترنت پرسرعت خود را به بخش های روستایی نیویورک ارائه کند.

این شرکت بعد از دو سال نتوانست این کار را انجام دهد و حالا این ایالت نه تنها می خواهد فعالیت این شرکت را حذف کند بلکه تصمیم دارد تا ۳ میلیون دلار هم این شرکت را جریمه کند.این شرکت آمریکایی باید تا ۶۰ روز فعالیت خود را ادامه دهد تا ایالت نیویورک جایگزینی برای این شرکت پیدا کند.هنوز مشخص نیست که این شرکت چه نقشه ای در ذهن دارد اما ایالت نیویورک از این شرکت درخواست کرده تا برنامه ای جدید را ارائه کند.

این شرکت در بیانیه ای اعلام کرده است که پهنای سرویس دهی اینترنت خود را به ۸۶۰۰۰ خانه ی جدید در نیویورک ارائه کرده است اما نیویورک درخواست کرده که باید ۱۴۵۰۰۰ خانه ی دیگر نیز به اینترنت پرسرعت دسترسی داشته باشند.

آقای جان رود رییس صندوق خدمات عمومی و دولتی نیویورک در بیانیه ای اظهار داشت : (( شرکت چارتر با توجه به عدم تعهدات خود در زمینه ارائه اینترنت پرسرعت برای شهروندان نیویورک جریمه گردید و فعالیت این شرکت به طور کامل حذف شد.این شرکت با این کارهای خود باعث توهین به شهر و مردمان نیویورک شده است و ما در آینده برخوردهای جدی ای با این شرکت خواهیم داشت. ))

البته باید به این موضوع اشاره کنیم چندوقت قبل هم شرکت چارتر و تایم وارنر با یکدیگر ترکیب شدند و یک سری کارهای مشترک را نیز در زمینه ارائه اینترنت پر سرعت باهم شروع کردند ولی باز هم اتفاقات بدی برای آنها افتاد.چندی پیش خبری در مورد نشت اطلاعات ۴ میلیون کاربری منتشر شد که رسوایی بزرگی برای این دو شرکت بود.اخیرا هم که آنها به کم فروشی اینترنت متهم شده اند و سری کارهای اشتباه خود را کامل کرده اند.

حقیقتا جای چنین برخوردهای جدی ای در ایران احساس می شود.شرکت های اینترنتی که در ایران در زمینه ارائه اینترنت پر سرعت کم فروشی می کنند و برخوری نیز با آنها نمی شود.

امیدواریم که از مطالعه این خبر لذت برده باشید ، شما دوستان می توانید در بخش کامنت ها نظرات خود را راجع به این موضوع با ما به اشتراک بگذارید.

 با ما در کانال تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها