جزئیات برگزاری الکامپ بیست و پنجم

0
388

دست اندرکاران برگزاری الکامپ در خصوص جزئیات بیست و پنجمین دوره این نمایشگاه توضیح دادند.

به گزارش خبرنگار کالا سودا، روز گذشته سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور در نشستی خبری جزئیات برگزاری بیست و پنجمین دوره نمایشگاه الکامپ را توضیح داد.

دبیر کل سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور در این نشست خبری، نمایشگاه الکامپ را بزرگترین رویداد فناوران در کشور دانست و افزود: سازمان نظام صنفی رایانه ای به عنوان متولی نمایشگاه الکامپ توانسته است زمینه حضور همه ذینفعان را زیر یک چتر فراهم آورد.

رسول سرائیان افزود: امسال این نمایشگاه دارای چند ویژگی برجسته است و سعی شده با افزودن قسمت‌های جدیدی به الکامپ کمک قابل توجهی به روند رشد فناوری در کشور شود.

او با اشاره به شروع کار برگزاری نمایشگاه الکامپ ادامه داد: از بهمن ماه روند برگزاری الکامپ کلید خورد اما باوجود برخی موضوعات سیاسی و اقتصادی با انتخاب شعار آینده بهتر برای نمایشگاه امسال، امید و نشاط را به جامعه تزریق کنیم و تا امروز نیز استقبال بسیار خوبی از نمایشگاه به عمل آمده است.

به گفته او امسال نیز الکامپ استارز، الکامپ تاکز، الکامپ ترندز و الکامپ گیمز نیز از بخش های اصلی نمایشگاه هستند که بخش الکام جابز برای نخستین بار در این نمایشگاه اجرا می شود.

دبیرکل سازمان نصر در ادامه به حضور مسئولان در نمایشگاه امسال پرداخت وافزود: تعدادی از مسئولان برای برگزاری این جشنواره ما را یاری کردند و همچنین وزیر ارتباطات بحث دعوت از وزرای خارجی را در دستور کار مجموعه خود قرار داد و امیدواریم نمایشگاه امسال را با حضور تعداد قابل توجهی از وزرای ارتباطات و فناوری اطلاعات کشورهای مختلف برگزار کنیم.

در بخش دیگری از این نشست خبری، مدیر اجرایی نمایشگاه الکامپ 25 از ارایه تسهیلات ویژه برای شرکنندگان در نمایشگاه امسال خبر داد.

رضا حیدری با اعلام این خبر گفت: برای حضور شرکت‌های داخلی شرایط ویژه‌ای را در نظر گرفته شده که یکی از این شرایط افزایش نیافتن تعرفه‌های نمایشگاهی نسبت به سال گذشته است.

حیدری افزود: تاکنون 750 تقاضا برای ثبت‌نام و حضور در نمایشگاه الکامپ داخلی داشته‌ایم که در حال بررسی است. در عین حال تعدادی از کشورها نیز برای حضور اعلام آمادگی کردند که در حال بررسی بوده و در هنوز نهایی نشده است.

مدیر اجرایی نمایشگاه الکامپ در ادامه به برخی برنامه های جنبی نمایشگاه اشاره کرد و گفت: برای مثال الکام جابز برای ایجاد شغل و کارآفرینی با حمایت سازمان نظام صنفی رایانه‌ای ایجاد شده است تا زمینه ای برای بازار کار دانش آموختگان فراهم شود.

به گفته او الکام جابز شامل بخشی هایی از جمله شرکت ها و موسسات آموزشی، شرکت های جاذب نیروی کارف شرکت هایی که دارای اپلیکشین ها و نرم افزارهایی هستند که می تواند در زمینه اشتغال کمک کنند و همچنین شرکت هایی که دارای پلترفروم دریافت رزومه کاریاب ها و متقاضیان کار هستند، است.

بیست و پنجمین دوره الکامپ از تاریخ 27 الی 30 تیرماه سال جاری با شعار آینده بهتر در محل نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها