جزئیات ساعت هوشمند اپل سری 6 و WatchOS 7

0
2215

اپل با ارائه‌ی جزئیاتی در مورد اپل واچ سری 6 و WatchOS 7 نشان داد که این ساعت هوشمند نسبت به مدل‌های قبلی خود بهبود یافته است.

به گزارش کالاسودا و به نقل از techtimes، علیرغم اینکه اپل و سایر کمپانی‌های آی تی از شیوع کرونایروس ضربه بزرگی را متحمل شده‌اند؛ اما هر یک از این کمپانی‌ها سعی می‌کنند به روال عادی خود بازگردند؛ در این راستا اپل جزئیاتی در مورد اپل واچ سری 6 و WatchOS 7 منتشر کرده است که در این مطلب به آن می‌پردازیم.

به نظر می‌رسد که Apple Watch Series 6 و watchOS 7 ظاهر جدیدی را برای ساعت‌های هوشمند به ارمغان می‌آورد و شما را هیجان زده خواهد کرد!

ویژگی‌های جدید

اشتراک گذاری واچ فیس- ویژگی جدیدی از watchOS 7 به کاربران این امکان را می‌دهد تنظیمات خاص واچ فیس را با یکدیگر به اشتراک بگذارند.

Infograph Pro Watch Face – این ویژگی نیز در watchOS 7 جدید است، واچ فیس های ایجاد شده از عکس‌های شما می‌توانند در این آلبوم مشترک استفاده شده و به طور کلی به عکس‌ها و گروه‌های مختلفی از آلبوم‌ها اضافه شود.

کنترل‌ها والدین- در این ویژگی کنترل والدین بر روی اپل واچ افزایش می‌یابد. در نتیجه والدین می‌توانند استفاده کودک از اپل واچ را زیر نظر داشته باشند.

زمان مدرسه – این ویژگی به والدین این امکان را می‌دهد تا اپلیکیشن های کاربردی قابل استفاده در ساعات مشخص روز را مدیریت کنند.

مرکز کنترل – مرکز کنترل هم اکنون برای حالت خواب و تشخیص نویز ویژگی‌های جدید را در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

معماری – در watchOS 7 جدید، برنامه‌ها دیگر مبتنی بر برنامه‌های افزودنی نیستند. این بدان معنی است که عملکردهای برنامه و تجربه کلی استفاده از ساعت هوشمند ارتقا یافته است.

شایعات

پیش بینی می‌شود اپل واچ سری 6 و watchOS 7 از ویژگی ردیابی خواب برخوردار باشند که البته این شایعه بارها به گوش رسیده است. ظاهراً در درون سیستم عامل iOS 14  ویژگی‌های در نظر گرفته شده که به کاربر این امکان را می‌دهد یک هدف برای خواب شخصی را در داخل برنامه Health در آیفون خود تنظیم کند، که در این صورت می‌تواند توصیه‌هایی را برای بهبود الگوی خواب یا عادت‌های خود دریافت نماید.

جزئیات مربوط به watchOS 7 بعداً در کنفرانس جهانی توسعه دهندگان اپل منتشر می‌شود.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها