جزئیات فاش شده از گوشی Huawei Mate 40 Lite

0
545

اطلاعات جدیدی در مورد گوشی جدید هوآوی منتشر شده كه شاید اولین دستگاه از سری هواوی میت 40 باشد. نام این گوشی Mate 40 Lite است و انتظار می‌رود که به عنوان سری Miimang در چین معرفی شود.

به گزارش کالاسودا و به نقل از notebookcheck، طبق پیش بینی‌ها هوآوی M3 40 و Mate 40 Pro در اواخر امسال، در سه ماهه آخر سال رونمایی خواهد کرد. در این راستا هوآوی یک میان رده Lite از گوشی‌های پرچم دار خود را نیز معرفی می‌کند که به نظر می‌رسد همین Mate 40 Lite است.

طبق گفته‌ی Digital Chat Station هواوی در تلاش است گوشی جدیدی را رونمایی کند و انتظار می‌رود این گوشی بخشی از سری میامانگ باشد؛ Miimang یک سری از گوشی‌های هوآوی در چین است که معمولاً برای سری Mate Lite از آن استفاده می‌شود. برای مثال Maimang 6 با نام جهانی Mate 10 Lite عرضه شده بود.

پیش بینی می‌شود این گوشی دارای صفحه نمایش 6.6 اینچی FHD + LCD است و هیچ اطلاعاتی در مورد نرخ تازه سازی آن در دسترس نیست؛ بنابراین انتظار داریم با نرخ تازه سازی 60 هرتز ارائه شود. سایر مشخصات شامل دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی، یک پردازنده‌ی MediaTek Dimension 820، باتری 4300 میلی آمپر ساعتی با SuperCharge 22.5 واتی است.

 

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها