جستجو با دوربین با همکاری اسنپ چت و آمازون ممکن می شود

0
579

کالاسودا – اسنپ چت در حال ساخت یک ویژگی بصری با نام مستعار ایگل به معنای عقاب است که لیستی به کاربران آمازون ارائه می کند.

از طریق این کد می توانید اپلیکیشن اندروید اسنپ چت را با جستجوی بصری انجام دهید، بدین ترتیب که میتوانید دوربین خود را روی یک شی ، اهنگ ، بارکد و … نگهدارید تا اطلاعات آن برایتان ارسال شود. این کار با ارسال داده به آمازون، شازم و دیگر شرکا انجام می پذیرد، و هنگامی که بارکد کالایی را در دوربین اسنپ چت وارد می کنید می توانید همه نتایج را در سایت آمازون ببینید.

قابلیت جستجوی بصری می تواند به عنوان یک ابزار حرفه ای برای مشاهده کالاها و اطلاع از قیمت و دیگر ویژگی ها توسط یک شبکه اجتماعی به انجام برسد. همین ویژگی ها می تواند اینستاگرام را از اسنپ چت جدا کند و تبدیل به یک مزیت رقابتی برای ان شود. این قبیل نوآوری ها توسط اسنپ چت به کرات استفاده می شود.

برای مثال شرکت اسنپچت دو سال پیش اعلام کرد که به زودی اولین گجت خود را که یک عینک آفتابی دوربین دار است با قیمت ۱۳۰ دلار روانه بازار می‌کند. دوربین روی این عینک ‌ها می ‌تواند ویدئوهای ۱۰ ثانیه‌ای ضبط کند. ویدئویی که دوربین روی این عینک ضبط می ‌کند مستقیماً به اپلیکیشن اسنپ ‌چت منتقل می‌شود. همچنین لنز این دوربین بازتر از دوربین گوشی‌های هوشمند معمول است و زاویه ۱۱۵ درجه را پوشش می‌دهد. اکنون این ابزار به یکی از محبوبترین گجت های کاربران در سراسر دنیا تبدیل شده است و بسیاری از افراد از ان برای گرفتن عکس استفاده می کنند.

آخرین خبر از اسنپ چت اپدیت و قابلیت لنز اکسپرس است لنز اکسپرس و جدید اسنپ چت در دسترس کاربران قرار گرفت. این لنز هوشمند به افزایش خلاقیت های کاربران کمک می کند. اسنپ چت برای افزایش محبوبیت خود بین کاربران باز هم از یک لنز جدید استفاده کرده است. این لنز جدید به کاربران در پیدا کردن خلاقیت های اجتماعی آنان کمک می کند. به گفته مدیران اسنپ چت این  لنز اکسپلورر در قالب یک به روز رسانی از امروز در اختیار کاربران قرار می گیرد.

ویژگی افزوده شده در  این برنامه بر هوش مصنوعی استوار است و به کاربر این امکان را می دهد تا با مراجعه به بخش Options به لنزهای دلخواه خود دسترسی داشته باشد. اگر اسنپ چت دارید، برای استفاده از گزینه Explorer، نماد  لبخند را که روی بخش گزینه ها تعبیه شده ضربه بزنید و سپس گزینه باز کردن قفل لنز را انتخاب کنید. راه دوم نیز این است که لنز اسنپ چت را در بخش استوری های منتخب خود باز کنید.

با عضویت در کانال تلگرام کالاسودا فناورانه زندگی کنید