جشنواره نانو برگزار می شود

0
124

جشنواره نانو از برای دوازدهمین در ایران از ۱۸ مهرماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی ایران برگزار می شود.

به گزارش  خبرنگار کالاسودا، جشنواره نانو برای دوازدهمین بار در ایران قرار است از روز پنجشنبه در نمایشگاه بین المللی ایران کلید بخورد و تا روز یکشنبه نیز ادامه خواهد داشت.

این نمایشگاه که از ساعت 9 الی 17 میزبان بازدیدکنندگان است نسبت به دوره های قبل، فضای بیشتری به خود اختصاص داده و ۲۰۰ شرکت و نهاد در آن به معرفی فعالیت ها و محصولات خود می پردازند.

دوازدهمین نمایشگاه بین المللی فناوری نانو که از سوی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار می شود میزبان شرکت هایی از کشورهای ترکیه، اتیوپی، عراق، افغانستان، آفریقا، آذربایجان، اندونزی و کشورهای حوزه سی آی اس خواهد بود.

این نمایشگاه فرصتی برای شرکت های ایرانی فراهم کرده تا در کنار عرضه محصولات سال های گذشته خود، محصولات جدید را نیز رونمایی کنند. در این دوره از نمایشگاه نانو ۳۰ محصول جدید به بازدیدکنندگان معرفی خواهد شد. 

جشنواره دوازدهم فناوری نانو، محفلی برای حضور شرکت‌های صنعتی و شبکه تبادل فراهم می کند و بخش توسعه فناوری نیز در آن فعالیت خواهد داشت. در حاشیه این نمایشگاه جلسات B2B به منظور عقد قراردادهای اقتصادی بین شرکت های ایرانی نانو و خریداران ایرانی و خارجی آن ها برگزار خواهد شد.

تورهای دانشجویی و دانش‌آموزی هم برای بازدید از دوازدهمین جشنواره نانو برگزار می شود. در کارگاه‌های آموزشی حاشیه این جشنواره نیز در خصوص فناوری نانو و مباحث تخصصی مرتبط با آن جلسات آموزشی برگزار خواهد شد.

ایران از نظر رشد در فناوری نانو در جهان جزو 4 کشور اول دنیاست و از این رو قرار است جشنواره 98 در خصوص این فناوری نسبت به سال های گذشته پربارتر برگزار شود.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها