جعبه گشایی Huawei Y9a

0
7470

امیر از کانال یوتیوبی reviewPK{پاکستان} دست به جعبه گشایی گوشی هوآوی Y9a زده است.

به گزارش کالاسودا، این گوشی که اخیرا وارد بازار ایران شده{لینک} چند مزیت عمده برای خریداران بالقوه دارد.

به گفته یوتیوبر در این ویدئو، دوربین با کیفیت 64 مگاپیکسلی، نمایشگر بدون ناچ و یک دست صاف بدون حفره برای دیدن ویدئو و اجرای گیم و شارژ سریع و باتری حجیم رقبای میان رده خود را کنار زده است.

با هم این ویدئو را ببینیم.{ ویدئو 15 سپتامبر 2020 تهیه شده است}

 

 

گوشی Y9a جدیدترین گوشی مقرون به صرفه هوآوی در بخش میان رده است که با نصب دوربین پرقدرت 64 مگاپیکسلی و مجهز به فناوری شارژ سریع 40 واتی هرآنچه کاربران می‌خواهند را در دل خود جای داده است.

طراحی

این گوشی با الهام از رنگهای آسمانی و ترکیب با نور و سایه در هم آمیخته شده تا یک گوشی زیبا را جلوه‌گر کند.

طراحی هاله کلاسیک وار برای ماژول دوربین عقب کاربر را مجذوب زیبایی خود می‌کند که با لمس آن می‌توان به خوش دست بودنش اعتراف کرد.

سطح گوشی بافت نانویی داشته و طراحی قوس مانند و سه بعدی اجازه می‌دهد تا کاربر ساعتها بدون اینکه اذیت شود، از گوشی استفاده کند.

گوشی 197 گرمی در ابعاد 163.5 در 76.5 در 8.95 میلی‌متر در سه رنگ مشکی، صورتی و نقره‌ای طراحی و ساخته شده است.

حسگراثرانگشت با دکمه پاور ترکیب شده و اجازه باز و بسته شدن سریع و آسان گوشی را با امنیت بالا به کاربر می‌دهد.

هرچند بدنه گوشی از جنس پلی کربنات است اما ترکیب رنگ زیبا باعث نمی‌شود تا احساس پلاستیکی بودن به کاربر منتقل شود.

به دلیل فول بودن نمایشگر، دوربین سلفی به صورت مکانیکی و پاپ آپ در بخش بالای گوشی پنهان شده که به صورت خودکار باز و بسته می‌شود.

نمایشگر

نمایشگر 6.63 اینچی از نوع IPS LCD فناوری Huawei Ultra FullView را در خود جای داده که به کاربر اجازه می‌دهد تا اطلاعات بیشتری را روی نمایشگر ببیند.

به همین دلیل نسبت صفحه به بدنه به 92 درصد می‌رسد و با یک قاب باریک و دوربین مخفی در جلو چشم نواز شده است.

خواندن اخبار، انجام بازی و تماشای فیلم در این نمایشگر در حد اعلای خود تجریه لذت بخشی را به کاربر منتقل می‌کند.

همان طور که گفته شد نمایشگر تمام صفحه بدون لبه و حاشیه  گوشی، 6.63 اینچی از نوع IPS LCD با رزولوشن فول اچ دی پلاس 2400 در 1080 پیکسل است.

پردازنده

مغز گوشی Y9a با چیپست MediaTek  Helio G80 به صورت 8 هسته‌ای و گرافیک Mali-G52MC2 طراحی شده و شامل 2 هسته کورتکس A75 دو گیگاهرتزی و 6 هسته کوردتکس A55 یک و هشت گیگاهرتزی است.

8 گیگ رم و 128 گیگ حافظه داخلی و مجهز به حافظه جانبی تا 256 گیگ اجازه اجرای انواع گیم بدون لگ را به طرفداران گوشی‌های هواوی می‌دهد.

گفتنی است این گوشی به اندروید 10 مجهز است که رابط کاربری EMUI 10.1 را در خود بدون سرویس و خدمات گوگل جای داده است و کاربران برای دستیابی به سرویس ‌های مشابه گوگل، از APP Gallery هوآوی می‌توانند بهره ببرند.

دوربین

اما ماژول 4 گانه دوربین در عقب گوشی Y9a تعریف شده که شامل لنز اصلی 64 مگاپیکسلی با وضوح تصویری f/1.8 است.

لنز 8 مگاپیکسلی فوق عریض با وضوح f/2.4، لنز 2 مگاپیکسلی عمق سنج با وضوح f/2.4 و لنز 2 مگاپیکسلی ماکرو با وضوح f/2.2 ماژول اصلی دوربین را تشکیل می دهند.

یکی از مزیتهای بزرگ گوشی Y9a عکسبرداری در نور کم و در شب است که تصاویر با کیفیت و مطلوبی را در اختیار کاربر می‌گذارد.

دوربین سلفی نیز که به صورت پاپ آپ و فیزیکی تعبیه شده، لنز 16 مگاپیکسلی  با وضوح f/2.2 دارد و برای گرفتن تصاویر سلفی بسیار باکیفیت است.

باتری

هوآوی Y9a مجهز به فناوری شارژ سریع 40 واتی است که باتری 4200 میلی آمپر ساعتی آن در عرض 30 دقیقه تا 70 درصد پی می‌شود و کاربر قادر به استفاده از آن تا انتهای روز خواهد بود.

نکته مهم قراردادن فناوری هوش مصنوعی روی شارژ این گوشی است که در مواقع ضروری جلوی باتری خوری را گرفته و اجازه می‌دهد بدون شارژ مجدد از سفر لذت برد.

کاربر قادر به شارژ گوشی از طریق پورت USB-C است.

جمع بندی

اگر دنبال یک گوشی سریع و مقرون به صرفه هستید تا هنگام انجام بازی لگ نزند، بی شک گوشی Y9a انتخاب خوبی خواد بود.

از آنجایی که باتری پرقدرت 4200 میلی آمپر ساعتی را با فناوری شارژ سریع داریم، بنابراین خیلی سریع شارژ مجدد شده و امکان استفاده مجدد در طول شبانه روز را بدو دغدغه برای کاربر فراهم می‌کند.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها