جنگ جدید چینی ها در بازار  تلفن همراه

0
356

جنگ جدید چینی ها در بازار  تلفن همراهکالاسودا- مدت ها بود که بسیاری از طرفدران شرکت چینی وان پلاس در انتظار حضور رسمی آخرین محصول این شرکت بودند.  ONE PLUSE 5  سرانجام به انتظارها پایان داد و ساعتی پیش اطلاعات اولیه در مورد ورود رسمی خود به بازار خریداران را اعلام کرد.

از مضخصات مهم فنی و نرم افزاری این تلفن همراه می توان به سیستم عامل oxygen اشاره کرد . سیستم عاملی که بر اساس اندروید نسخه 7.1.1  توسعه پیدا کرده است. نکته مهم دیگر که برای بسیاری از کاربران ایرانی نیز مهم است، به 2 دوربینه بودن این محصول باز می گردد. این تلفن همراه با کیفیت بالای دوربین های خود (رزولوشن 16 مگاپیکسل) دل بسیاری از کاربران را به دست آورده است.

این محصول دارای 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت ظرفیت داخلی افزایش حافظه است.احتمال می رود قیمت این محصول نیز بر اساس قدرت حافظه بین 500 تا 560 دلار متغیر باشد. بر اساس اطلاعات اولیه این محصول شباهت هایی انکار ناپذیر با محصول مشهور شرکت آیفون یعنی پلاس7 دارد.نظر شما چیست با این اطلاعات به عنوان یک کاربر ایرانی حاضرید قید خرید آیفون را بزنید و از محصول مشابه چینی استفاده کنید؟

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها