جنگ میان گوگل و آمازون بالا گرفت

0
421
جنگ میان گوگل و آمازون بالا گرفت|کالاسودا

جنگ میان گوگل و آمازون بالا گرفت|کالاسوداکالاسودا – در جنگ طراحی دستگاه های جدید خانگی، ممکن است امازون توسط دستگاه مخفی گوگل به چالش طلبیده شود.

خبرها حاکی از ان است که گوگل در حال توسعه یک دستیار خانگی به صورت مخفیانه می باشد که قرار است به رقابت با دستگاه آمازون به نام بپردازد. این دستگاه ظاهر منهتن نام گرفته است و از نظر اندازه و توانایی ها مشابه با امازون اکو است. در خصوص اکو شو نیز باید بدانید که دستگاهی هوشمند در حد و اندازه های تبلت است و دستیار هوش مصنوعی آمازون به نام الکسا در ان جای گرفته است و امکاناتی چون تماس ویدئویی و پخش موسیقی از طریق اسپیکرهای دالبی را ممکن میسازد. بر طبق منابع سایت Techcrunch، گجت گوگل هوم به شما امکانایی همانند همه دستیارهای صوتی میداد، اما یک ویژگی مهم دستگاه جدید گوگل به نام منهتن  توانایی پخش ویدئوهای یوتیوب است؛ ویژگی ای که آمازون اکو شو نیز ان را روی دستگاه هایش اجرا میکند. سخنگوی یوتیوب در این باره میگوید: ما در حال مذاکره با آمازون برای عقد قرارداد طولانی مدت بود و بر روی تجربه کاربری گسترده روی هر دو پلتفرم کار کردیم.

در حال حاضر دستیارصوتی گوگل فاقد یک اسکرین است. اما در منتهن همه این اشکالات رفع خواهد شد و کاربران قادرند متن ترانه ها را نیز در اسکرین دستیار جدید گوگل تماشا بخوانند.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها