حاشیه های بی سابقه در تلکام 98

0
254

بیستمین نمایشگاه بین المللی صنایع مخابرات و اطلاع رسانی (تلکام) در حالی از 8 مهر آغاز به کار می کند که نهادهای مهم از حضور در آن انصراف داده اند.

به گزارش خبرنگار کالا سودا، تلکام بیستم از 8 مهرماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی جمهوری اسلامی ایران آغاز به کار می کند و تا 11 مهرماه ادامه می یابد. این نمایشگاه هرساله میزبان نهادهای مهم مخابراتی از جمله وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و یا اتحادیه های خصوصی مانند اتحادیه صنعت مخابرات ایران بوده اما امسال گویا هیچ کدام از این نهاد و اتحادیه در این نمایشگاه حضور نمی یابند.

بنابراین گزارش، اعلام شده که به دستور و یا توصیه وزیر ارتباطات، شرکتهای تابعه وزارت ارتباطات و اپراتورهای بزرگ از حضور در «تله کام» منصرف شده اند. در همین حال سندیکای صنعت مخابرات ایران نیز که بسیاری از فعالان بخش خصوصی حوزه مخابرات عضو آن هستند این نمایشگاه را به نوعی تحریم کرده است.

در این باره، جمال هادیان سخنگوی وزارت ارتباطات گفته بود که مطابق با نظرسنجی صورت گرفته در سال گذشته از وضعیت برگزاری نمایشگاه «تله کام»، به دست آمده، مبنی بر این است که این نمایشگاه بازدهی کافی و وافی نداشته است.به همین دلیل با توافق طرفین، مقرر شد وزارت ارتباطات و زیرمجموعه های این وزارتخانه، در «تله کام بیستم»، غرفه مشخصی نداشته باشند و اپراتورها و شرکت مخابرات نیز به صورت محدود و در غرفه های کوچکتر حاضر شوند.

همچنین، هیئت مدیره و کمیسیون حقوقی اتحادیه صنعت مخابرات ایران امروز در بیانیه ای انصراف خود را از حضور در بیستمین نمایشگاه بین المللی مخابرات و صنایع اطلاع رسانی (ایران تله کام ۲۰۱۹) اعلام کردند و در این بیانه نوشتند که در شرایط فعلی و با توجه به انصراف سندیکای صنعت مخابرات ایران، اپراتورهای بزرگ، بسیاری از اعضای اتحادیه و سندیکا و به جهت اینکه اتحادیه، فضای حاکم بر نمایشگاه تله‌کام را از لحاظ پیش نیازهای لازم جهت اجرا مناسب نمی داند، به همین منظور انصراف خود را از حضور در این نمایشگاه اعلام می کند.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها