اسکایپ سرانجام حالت تاریک را برای اندروید و ios منتشر کرد

0
291
اسکایپ سرانجام حالت تاریک برای اندروید و ios منتشر شد

مایکروسافت سرانجام یکی از ویژگی های بسیار محبوب کاربران یعنی حالت تاریک اسکایپ یا تم تاریک را برای کاربران اسکایپ به بازار عرضه کرد. احتمالا رونمایی همزمان این حالت با ios 13 تصادفی نیست و کاربران از این موضوع استقبال خواهند کرد.

تم تاریک اسکایپ

خبر خوب اینکه که حالت تاریک این برنامه که به تازگی منتشر شده است ، هم اکنون در هر دو سیستم عامل اندروید و iOS موجود است. همانطور که از نام حالت شبانه و تاریک مشخص است، این تم برای آن دسته از افرادی که با حالت خودکار و معمول شبکه‌های اجتماعی که پس زمینه سفید و روشنی دارد، مشکل دارند و جزو آن دسته از کاربرانی‌اند که بیش‌تر هنگام شب و تاریکی محیط از اینترنت و گوشی‌های هوشمند استفاده می‌کنند، بسیار کاربردی خواهد بود و چشمان آن‌ها را کمتر اذیت خواهد کرد.

تم تاریک اسکایپ

دیگر تغییرات اسکایپ

اما این تنها تغییر جدید موجود در به روزرسانی نیست. بسیاری از باگ ها و اشکالات انجام شده است ، که ما در زیر به آن اشاره خواهیم کرد:

  • به خاطر سپردن اندازه و موقعیت پنجره‌ها در حالت Split View
  • توانایی جابجایی و تغییر اندازه پیش‌نمایش ویدیو در طول تماس‌های ویدیویی در حالت Split View
  • نمایش پیام‌های جدید در پنجره‌های مجزا در حالت Split View
  • برگشتن مینیمایز کردن پنجره ‌ها به‌ هنگام فعال‌ سازی گفتگوها از بخش چت‌ های اخیر در حالت Split View
  • نوتیفیکیشن‌ های گروهی

در نهایت اسکایپ گزینه ای را برای زمان بندی تماس گروهی ، ویژگی جدیدی که قبلاً فقط از چت تک به تک اضافه کرد. شما می توانید تمام شرکت کنندگان در گروه را انتخاب کنید تا از قبل تماس هماهنگی برقرار کنید.

دیگر تغییرات اسکایپ

ویژگی های جدید اسکایپ کی اعمال می شوند؟

ویژگی های جدید اکنون طی چند روز آینده به صورت مرحله استقرار می رسند، بنابراین اگر بلافاصله آنها را نمی بینید ، صبور باشید تا آن برای دستگاه شما نیز برسد و از تم تاریک در اسکایپ بهره مند شوید.  بر اساس گزارشی که در وب سایت فون آرنا آمده است، کاربران قادر خواهند بود با دریافت به روزرسانی جدید این اپلیکیشن از فروشگاههای آنلاین گوگل پلی استور و اپ استور اپل، این قابلیت را در گوشی های هوشمند خود دریافت کنند.

با توجه به آنکه طی چند ماه اخیر شاهد عرضه حالت تاریک (Dark Mode  ) برای سرویس و نرم ‌افزارهای موبایلی مختلف نظیر یوتیوب، اندروید مسیجز و واتس اپ بودیم، حالا به نظر می رسد که نوبت به اسکایپ رسیده است تا به کاربران خود این قابلیت محبوب را ارائه دهد.

ویژگی های جدید اسکایپ کی اعمال می شوند؟

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها