با ارسال ایموجی ماه حالت تاریک فیس بوک را پیش از رونمایی فعال کنید

0
546
با ارسال ایموجی ماه حالت تاریک فیس بوک را پیش از رونمایی فعال کنید

ماه اکتبر گذشته، فیس بوک اعلام کرده بود که به زودی حالت تاریک یا دارک مد را برای مسنجر خود رونمایی خواهد کرد. از آن زمان تا کنون چهار ماه گذشته و فیس بوک همچنان این ویژگی که بسیاری منتظرش هستند را برای کاربران رونمایی نکرده بود. با اینکه این غول شبکه های اجتماعی هنوز به صورت رسمی حالت تاریک فیس بوک را فعال نکرده اما یک راه حل وجود دارد که به راحتی می توانید آن را فعال کنید و این راهی جز ارسال یک ایموجی یا شکلک ماه در پنجره چت نیست.

چطور ویژگی حالت تاریک فیس بوک را فعال کنیم؟

هنگامی که شکلک ماه را ارسال می کنید، یک پنجره پاپ آپ باز می شود که در بالای آن نوشته شده است: You Found Dark mode!. در پایین آن یک دکمه وجود دارد که زیرش نوشته شده Turn on in setting. با ضربه زدن روی ان شما به منوی تنظیمات فیس بوک مسنجر می روید. در آنجا گزینه ای به نام Dark mode وجود دارد که می توانید نشانگر رنگی آن را کشیده و فعال کنید تا بتوانید حالت تاریک فیس بوک را ببینید.

هنگامی که حالت تاریک فعال می شود، فیس بوک یک پیام نشان می دهد که هنوز در حال کار روی این ویژگی است، بنابراین نمی تواند حالت تاریک را در همه جای مسنجر ببینید و برای عرضه نسخه کامل باید منتظر بمانید.

حالت تاریک فیس بوک در کدام کشورها و سیستم عامل ها وجود دارد؟

هنوز مشخص نیست که این ویژگی در کدام کشورها و سیستم عامل ها کار می کند، اما احتمالا کشورهایی از فیلیپیم، پرتغال، جمهوری چک، عربستان سعودی و اندونزی پشتیبان این ویژگی هستند. این ویژگی در هند روی هر دو سیستم عامل اندروید و ios کار می کرد. بنابراین می توان گفت که این ویژگی گسترده است و به زودی به صورت رسمی وارد گوشی ها خواهد شد.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها