حالت تاریک پیشرفته به زودی به توییتر اضافه خواهد شد

0
266
حالت تاریک پیشرفته به زودی به توییتر اضافه خواهد شد

به تازگی خبری جالب در مورد توییتر منتشر شده که نشان می دهد به زودی حالت تاریک پیشرفته به توییتر اضافه خواهد شد. قطعا این موضوع می تواند خبری خوب برای کاربران توییتر باشد.

ایرادهای حالت شب توییتر

آیا از حالت تاریک کنونی توییتر راضی نیستید؟ به این حالت در توییتر حالت شب گفته می شود که به کاربر اجازه می دهد تا از پس زمینه مشکی با نوشته های سفید برای استفاده از این شبکه اجتماعی انتخاب کنند. آنها می توانند یا از پس زمینه سفید و نوشته های مشکی یا از حالت شب در زمان غروب خورشید استفاده کنند. دلیل گلایه کاربران از این حالت شب این است که اعتقاد دارند پس زمینه حالت شب به جای مشکی ، آبی رنگ است.

اظهار نظر بنیان گذار توییتر در این زمینه

یکی از کاربران توییتر در پیامی به بنیان گذار توییتر یعنی جک دورسی اعلام کرد که این حالت شب رنگ های عجیب و نامناسبی دارد. جک دورسی هم در جواب این کاربر اظهار داشت که به تازگی در این زمینه با سرپرست تیم محصولات یعنی کیوان بیک پور صحبت کرده است. دو کلمه آخر جمله جک دورسی یعنی ((درستش می کنیم)) می تواند کاربران توییتر را امیدوار کند که به زودی حالت شب پیشرفته ای به بازار عرضه خواهد شد.به تازگی خبری جالب در مورد توییتر منتشر شده که نشان می دهد به زودی حالت تاریک پیشرفته به توییتر اضافه خواهد شد

گوگل پیشگام در تولید افزونه حالت تارسک

گوگل این افزونه پرطرفدار را به برنامه های خود مانند یوتیوب ، پیام رسان اندروید و حتی دستیار صوتی گوگل اضافه کرده است و احتمال دارد که در اندروید Q هم شاهد یک حالت تاریک سیستماتیک باشیم.

مزیت های حالت تاریک پیشرفته

حالا تاریک به کاربران کمک می کند تا چشم های آنان در زمان استفاده از این حالت در فضای کم نور یا شب ها آسیب نبیند. زیرا پس زمینه سفید می تواند اثرات جبران ناپذیری روی چسم کاربر بگذارد. اگر صفحه نمایش شما AMOLED باشد این حالت بسیار زیبا روی صفحه نمایش شما دیده خواهد شد و میزان باتری کمتری نیز مصرف خواهد کرد. البته خیلی از افراد هم از ظاهر این حالت لذت می برند و تمایل دارند در هر زمانی از آن استفاده کنند.

باید دید که توییتر چه فکرهای دیگری برای این برنامه دارد و قطعا این شرکت تلاش می کند تا با ارائه افزونه ها و ارتقاهای مناسب باعث بهبود کیفیت این برنامه ها شود. به احتمال زیاد خبرهای بیشتری در روزهای آینده در مورد توییتر خواهیم شنید.

نظر شما در مورد حالت تاریک پیشرفته توییتر چیست؟

منتظر نظرات شما دوستان در بخش کامنت ها هستیم.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها