حالت دارک مود واتساپ به طور رسمی به اندروید و ios آمد

0
899

کاربران واتساپ سرانجام امروز حالت دارک مود یا حالت تاریک را در دستگاه‌های اندرویدی و ios خود تجربه می‌کنند.

به گزارش کالاسودا و به نقل از ورج، بعد از ماه‌ها آزمایش بتا، حالت تاریک واتساپ امروز در هر دو سیستم عامل اصلی موبایلی برای همه کاربران در دسترس خواهد بود. اگر پیش‌تر حالت تاریک را در سطح سیستم ios 13 یا اندروید 10 فعال کرده باشید، واتساپ به طور خودکار تغییر خواهد کرد. کاربران اندروید 9 نیز می‌توانند به سادگی یک تم تاریک را روی منوی تنظیمات واتساپ خود فعال کنند.

فیسبوک اطلاع داد که حالت دارک مود را ارائه داده است تا از روشنایی صفحه نمایش گوشی کم کند. سخنگوی واتسآپ در این مورد توضیح می‌دهد که : در طول تست این مسئله متوجه شدیم که ترکیب سیاه و سفید خالص موجب ایجاد کنتراست زیاد می‌شود که می‌تواند منجر به خستگی چشم شود.

 بنابراین شما متوجه یک پس زمینه خاکستری تیره و رنگ سفید خواهید شد که نور زیاد و درخشندگی صفحه را کاهش می‌دهد، و به این ترتیب موجب بهبود خوانایی می‌شود.

تم تاریک واتساپ بیشتر در دستگاه‌های iosمتمایل به رنگ سیاه و در دستگاه‌های اندرویدی متمایل به رنگ خاکستری تیره است. واتساپ در فیلمی کوتاه با نام “سلام تاریکی” از رونمایی این ویژگی صحبت کرده است. برای دریافت گزینه جدید حالت تاریک، می‌توانید آخرین به روز رسانی واتساپ را از فروشگاه اپ استور یا پلی استور دانلود کنید.

حالت دارک مود واتساپ در آیفون

حالت دارک مود واتساپ در اندروید
حالت دارک مود واتساپ در اندروید
عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها