حتی هیدئو کوجیما نیز نمی‌داند بازی Death Stranding دقیقا چیست

0
289

بازی جدید کارگردان افسانه‌ای سری Metal Gear Solid، یعنی آقای هیدئو کوجیما و البته استودیوی کوجیما پروداکشنز که با نام Death Stranding شناخته می‌شود، مدتی است که معرفی شده اما بسیاری از بازی‌بازان و اهالی رسانه با وجود این که تریلر ها و اطلاعات تقریبا زیادی نیز این عنوان منتشر شده، چیزی از بازی نمی‌دانند و هنوز نمی‌دانند که بازی چیست و در چه مورد است.

در حالی که فکر می‌کردیم حداقل کارگردان و خالق بازی می‌داند که Death Stranding دقیقا در مورد چیست و چگونه است اما به نظر می‌رسد که کوجیما نیز نمی‌داند در حال ساخت چه عنوانی است. کوجیما در یک مصاحبه جدید اذعان کرده که برای فهم دقیق بازی خود نیز درگیر است (!) و نمی داند که Death Stranding در چه چهارچوبی قرار می‌گیرد. کوجیما این گونه توضیح می‌دهد:

Death Stranding… حتی هم‌اکنون، من بازی را درک نمی‌کنم. نمای دنیا، گیم‌پلی و… همه آن‌ها جدید هستند. ماموریت من این است که سبکی را خلق کنم که حقیقا وجود ندارد و همه را غافلگیر می‌کند. قطعا در این مورد ریسک وجود دارد.

بازی Death Stranding در تاریخ 8 ماه نوامبر سال 2019 برای کنسول پلی‌استیشن 4 منتشر خواهد شد و احتمالا شاهد عرضه آن برای پلتفرم رایانه های شخصی نیز باشیم. این که کارگردان و خالق Death Stranding، یعنی آقای هیدئو کوجیما نیز نمی‌داند بازی او در مورد چیست، واقعا جالب است و باید منتظر یک تجربه متفاوت با Death Stranding باشیم. البته این تجربه متفاوت قطعا می‌تواند با ریسک‌های زیادی همراه باشد.

نظر شما در مورد صحبت های اخیر آقای هیدئو کوجیما چیست؟

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها