استعلام و اعلام پایان اعتبار حجمی و زمانی بسته های اینترنت همراه ایرانسل از طریق پیامک، کددستوری و نرم افزار کاربردی «ایرانسل من» قابل دریافت است.

به گزارش کالاسودا و به نقل از روابط عمومی ایرانسل، درحال حاضر پایان اعتبار حجمی و یا زمانی بسته‌های اینترنت همراه از طریق پیامک به مشترکان سیم کارت‌های دائمی و اعتباری اطلاع رسانی می‌شود.

براین اساس، رو به اتمام بودن حجم بسته‌های اینترنت همراه ایرانسل برای کاربران خدمات اینترنت همراه نسل دو، سه و چهار، از طریق پیامک طی دو نوبت به مشترک اطلاع رسانی می‌شود. همچنین آغاز محاسبه تعرفه خدمات اینترنت همراه مشترکان سیم کارت‌های دائمی بر اساس «تعرفه مصرف آزاد» هم طی پیامکی به اطلاع این دسته از مشترکان می‌رسد.

ضمن آنکه میزان باقی مانده اعتبار حجمی و زمانی بسته‌های اینترنت همراه ایرانسل، از طریق نرم افزار کاربردی «ایرانسل من» به صورت در لحظه برای مشترکان سیم کارت‌های دائمی و اعتباری قابل مشاهده است. همچنین، کنترل مصرف و شارژ حساب، تغییر طرح تعرفه، دریافت و پرداخت صورت حساب، فعالسازی بسته‌های افزایشی و ثبت و بازبینی رخدادها از دیگر کاربردهای این برنامه کاربردی است که برای کاربران گوشی‌های مبتنی بر سیستم عامل اندروید، iOS و جاوا قابل استفاده می باشد.

اطلاع از میزان اعتبار زمانی و حجمی بسته‌های اینترنت همراه ایرانسل از طریق شماره گیری کد #۴*۱*۵۵۵* نیز در هر لحظه برای مشترکان سیم کارت‌های دائمی و اعتباری ایرانسل مقدور است. همچنین مشاهده باقی مانده اعتبار حجمی تمامی بسته‌های افزایشی و ترکیبی اینترنت با شماره گیری کد #۱۰*۱۴۱* برای مشترکان سیم کارت‌های اعتباری ممکن می‌باشد.

اطلاعات بیشتر در خصوص خدمات و تنظیمات لازم برای استفاده از بستر اینترنت همراه مبتنی بر نسل 2، 3 و 4، تعرفه‌ها و بسته‌های افزایشی اینترنت همراه، بررسی قابلیت 3G و 4G گوشی، مناطق تحت پوشش و مودم‌های ایرانسل از طریق نشانی اینترنتی irancell.ir/internet قابل مشاهده است.

مطالب اخیر

شرکت آمریکایی جلوی فروش محصولات لنوو و موتورولا در آلمان را گرفت

اختلاف نظر بر سر پرداخت حق امتیاز باعث شد تا دادگاهی در آلمان علیه لنوو…

2 روز پیش

ساخت آیفون تاشو اپل با کمک سامسونگ

سامسونگ در توسعه آیفون تاشو اپل مشارکت دارد. به گزارش کالاسودا، گزارش‌های مربوط به ورود…

3 روز پیش

آلفارومئوهای جدید و کمیاب در خدمت پلیس دبی

ناوگان گشت زنی پلیس دبی پذیرای دو خودروی جدید و کمیاب آلفارومئو شده است. به…

4 روز پیش

آیفون ۱۵ پرو مکس پر فروش ترین گوشی شد

آیفون ۱۵ پرو مکس اپل پر فروش ترین گوشی فصل اول ۲۰۲۴ شد. به گزارش…

6 روز پیش

چیپست ۳ نانومتری جدید سامسونگ مجهز به هوش مصنوعی

سامسونگ اولین چیپست ۳ نانومتری خود را برای موبایل رونمایی کرد. به گزارش کالاسودا،این رونمایی…

1 هفته پیش

هر ۴ مدل آیفون ۱۶ کنار هم

اپل هنوز هیچ جزئیاتی در مورد گوشی هوشمند آینده خود فاش نکرده است، اما یک…

1 هفته پیش