شیائومی ممکن است برند POCO را از میان محصولات خود حذف کند

0
196
شیائومی ممکن است برند POCO را از میان محصولات خود حذف کند

برند POCO کمپانی شیائومی بر اساس ادعای تحلیلگر IDC ممکن است برای همیشه از لیست این کمپانی مشهور حذف شود. گوشی هوشمند Pocophone F1 در آگوست سال 2018 توانست به خوبی خود را به عنوان اولین گوشی هوشمند این برند مطرح کند و فروش خیره کننده ای به دست آورد، در همان روزها می توان آینده ای بسیار خوب برای این برند جذاب تصور کرد اما پس از گذشت حدود یک سال به نظر می رسد این برند فاصله ای تا نابودی ندارد.

در ماه های گذشته اخبار بسیار زیادی وجود داشت که نشان می داد شیائومی قصد دارد این برند را حذف کند، حال وب سایت مشهور تحلیلگر IDC نیز این موضوع را مطرح کرده است. به نظر می رسد شیائومی قصد دارد محصولات مقرون به صرفه خود با ویژگی های پرچمدار را در میان گوشی های سری K برند ردمی در اختیار کاربران قرار دهد.

Redmi K20 جایگزین برند پوکو می شود

Redmi K20 جایگزین برند پوکو می شود

برند POCO را باید یکی از خاص ترین برند های نوظهور سال گذشته دانست. POCO F1 با استفاده از پردازنده پرچمدار سال گذشته یعنی اسنپدراگون 845 و همچنین قابلیت های بسیار خوب شرایط جالبی را برای کاربران ایجاد کرد. با این حال به نظر می رسد ردمی که وظیفه تولید گوشی های میان رده را دارد قصد دارد با تولید گوشی های هوشمند سری Redmi K20 این قابلیت ها را در سال جدید برای کاربران فراهم آورد. از این رو می توان گوشی های این سری را جایگزینی برای برند POCO دانست.

در کنار این موضوع مدیرعامل برند POCO نیز به تازگی این شرکت را ترک کرده و این موضوع نیز به شایعات بیش از پیش قوت می بخشد، با این وجود کمپانی شیائومی هنوز هم این موضوع را انکار می کند و در پاسخ به ادامه حیات این برند محبوب سخنگوی شیائومی اعلام کرد که هیچ تغییری در ساختار برند ها به دلیل خروج مدیرعامل این برند ایجاد نخواهد شد و برند POCO به حیات خود ادامه می دهد.

با این تفاسیر باید دید شیائومی چه تدابیری را برای این موضوع در نظر خواهد گرفت، آیا ساخت گوشی های هوشمند این برند محبوب از نو آغاز می شود یا شیائومی مدتی دیگر خبر حذف برند پوکو را به صورت رسمی اعلام می کند.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها