چطور تمام عکس ها را از گوشی آیفون حذف پاک کنیم؟

0
1798
چطور تمام عکس ها را از گوشی آیفون حذف پاک کنیم؟

حذف تمام عکس ها از گوشی آیفون یا گوشی های دیگر یکی از ساده ترین روش ها برای به دست آوردن حافظه مورد نیاز است، این روش در کنار برخی از موارد می تواند حجم بسیاری زیادی از گوشی شما را اشغال کرده باشد. اگر نیاز به حذف تصاویر خود دارید در این بخش قصد داریم به بررسی کامل آن بپردازیم.

در ابتدا توجه داشته باشید که تصاویری که شما حذف می کنید در مرحله اول  به سطل زباله یا همان Recently Deleted منتقل می شوند و پس از حذف از این بخش تصاویر شما به طور کلی حذف می شوند.

آموزش حذف تمام تصاویر به صورت یکجا

در گام اول باید وارد نرم افزار Photos شوید

گزینه Albums را انتخاب کنید.

تمام تصاویر آلبوم خود را مارک کنید.

حال گزینه delete را انتخاب کنید.

پس از این کار تمام تصاویر شما به سطل بازیافت انتقال پیدا می کند و شما می توانید آن ها را در این بخش جستجو کنید. اگر قصد دارید تصاویر شما به طور کامل از سطل بازیافت نیز حذف شوند باید تمام تصاویر را از آن بخش نیز حذف کنید.

آموزش حذف تمام تصاویر به صورت یکجا

آموزش حذف تکی تصاویر در گوشی های آیفون

توجه داشته باشید که حذف تصاویر در گوشی های آیفون و همچنین آیپد ها به طور کامل یکسان است، از این رو باید وارد Albums شده و گزینه All Photos را انتخاب کنید.

حال شما باید تصاویری را که قصد حذف آن ها را دارید باید انتخاب کنید، پس از نگه داشتن روی انگشت خود روی یک عکس در بخش پایینی گزینه delete را انتخاب کرده و آن را حذف کنید.

برای حذف آن به طور کامل نیز باید به بخش Albums رفته و این بار گزینه Recently Deleted را انتخاب کنید. توجه داشته باشید که تصاویر پس از این بخش به طور کامل حذف می شود. توجه داشته باشید که زمانی که تصاویر در این بخش قرار می گیرند به صورت پیش فرض اگر آن ها را حذف نکنید یا بازیابی نکنید، این تصاویر پس از یک ماه حذف می شوند.

آموزش حذف تکی تصاویر در گوشی های آیفون

آموزش حذف تمام تصاویر آیفون به صورت یکجا در مک

اگر شما از طرفداران کمپانی اپل هستید، می توانید از طریق سیستم خود یا لپتاپ به تمام تصاویر خود دسترسی پیدا کنید و هر گونه تغییری را مشاهده کنید.از این رو تا زمانی که از طریق iCloud photo library به دستگاه متصل هستید می توانید به انجام تغییرات در بخش تصاویر گوشی خود از طریق مک بپردازید.

برای حذف کلی تصاویر وارد نرم افزار Photos شوید، کلید ترکیبی Command و A را انتخاب کنید، پس از این کار شما باید گزینه backspace را انتخاب کنید، با این طریق تمام تصاویر شما حذف می شوند و به آیکونی در گوشه سمت چپ نرم افزار با عنوان Recently Deleted انتقال پیدا می کنند که پس از حذف آن تصاویر شما به صورت کلی حذف می شوند.

آموزش حذف تمام تصاویر آیفون به صورت یکجا در مک

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها