اینستاگرام قبل از حذف حساب کاربری به صاحبان آن ها هشدار می دهد

0
143
اینستاگرام قبل از حذف حساب کاربری به صاحبان آن ها هشدار می دهد

حذف حساب کاربری اینستاگرام یکی از مواردی است که مدتی پیش توسط فیسبوک اعلام شد بدون اطلاع از مشکل موجود به صاحب حساب کرابری آن را غیر فعال می کند، حال امروز خبری منتشر شد که نشان می دهد فیسبوک در مورد این موضوع تغییراتی ایجاد خواهد کرد.

اینستاگرام یکی از بهترین شبکه های اجتماعی به شمار می رود که در سراسر جهان مورد استقبال کاربران قرار می گیرد با این وجود مشکلاتی در این نرم افزار ممکن است برای کاربران به وجود آید و فیسبوک به عنوان مالم اینستاگرام هموراه شرایط بسیار خوبی را برای امنیت کاربران ایجاد کرده و تمرکز خاصی روی این موضوع دارد.

مدتی پیش خبری منتشر شد که حساب های کاربری افرادی که بر خلاف قوانین اینستاگرام فعالیت می کنند و می توانند برای کاربران مشکل ساز باشند را بدون اطلاع رسانی غیر فعال می کند، حال به نظر می رسد فیسبوک رویه خود را تغییر داده و قصد دارد قبل از اجرای این موضوع برای صاحبان حساب های کاربری پیغامی ارسال کند.

اینستاگرام به کاربران مهلت می دهد تا مقررات آن ها را رعایت کنند.

اینستاگرام به کاربران مهلت می دهد تا مقررات آن ها را رعایت کنند.

به این طریق که برای کاربران اینستاگرام اطلاعیه هایی ارسال می شود که در صورتی که آن ها اقدام به رفع نقض قوانیت و دستور العمل های اجتماعی این نرم افزار نکنند حساب آن ها حذف می شود.در کنار این موضوع به کاربران فرصتی داده می شود تا بتوانند بتوانند به محتوای های خلاف مقررات اینستاگرام واکنش نشان دهند و آن مطالب را حذف کنند. اینستاگرام در مورد این موضوع نیز اطلاعاتی را منتشر کرده است که نشان می دهد اجرای سیاست این موضوع مشابه با نرم افزار فیسبوک است و به نوعی حساب های مشخصی برای این موضوع در نظر گرفته شده است.

اینستاگرام هفته گذشته AI-powered را عرضه کرد و با استفاده از هوش مصنوعی قصد دارد به مبارزه با خشونت و قلدری بپردازد. با توجه به ویژگی های جدید اینستاگرام این نرم افزار شبکه های اجتماعی قصد دارد یک مکان امن را برای کاربران خود به دست آورد.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها