حذف 300 تبلیغ ترامپ توسط گوگل و یوتیوب

0
291

بیش از 300 تبلیغ دونالد ترامپ توسط گوگل و یوتیوب به دلیل نقض خط‌‌مشی شرکت حذف شد که بیشتر شامل فیلم‌های تبلیغاتی ترامپ به‌ویژه در تابستان بود.

به گزارش کالاسودا و به نقل از Gadgetsnow، این کار در حالی انجام گرفت که رسیدگی به تبلیغات سیاسی در رسانه‌های اجتماعی به دلیل نگرانی‌های انتخابات ریاست جمهوری سال 2020 و تأثیر کمپانی‌های فناوری در تبلیغات سیاسی، هرروز بیشتر از قبل می‌شود. توئیتر حتی تصمیم گرفته است انواع تبلیغات سیاسی را در پلتفرم خود را ممنوع اعلام کند.

بیش از 300 تبلیغ ویدیویی پرزیدنت ترامپ که عمدتاً در طول تابستان منتشر شده بود به دلیل نقض خط‌ مشی شرکت حذف شد. هنوز مشخص نیست دلیل حذف شدن این ویدئوهای تبلیغاتی، نقض قانون کپی‌رایت بوده و یا اخبار منتشر شده دروغ برآورد شده است.

CBS News روز دوشنبه گزارش داد؛ در مقایسه با تلویزیون، تبلیغات آنلاین می‌توانند دروغ را با سرعت بیشتری پخش کنند که توسط الگوریتم‌های یادگیری ماشین تقویت شده‌ و می‌توانند مخاطبان هدف را با سرعت و مقیاس عظیمی شناسایی کند. تبلیغات سیاسی در رسانه‌های اجتماعی به دلیل توانایی منحصربه‌فرد در انتشار اطلاعات بد، باید تحت نظارت ویژه قرار ‌گیرند.

در همین راستا، در اوایل ماه نوامبر، گوگل محدودیت‌های جدیدی را برای تبلیغ‌کنندگان سیاسی در سطح جهانی اعلام کرد. فرمت‌هایی اصلی که گوگل برای تبلیغ‌کنندگان سیاسی در نظر می‌گیرد عبارت‌اند از تبلیغات در موتور جستجو، تبلیغات YouTube و نمایش تبلیغات است. بر اساس قوانین جدید، تبلیغ‌کنندگان سیاسی ممکن است تبلیغات خود را تنها از طریق کد پستی کاربران مورد هدف قرار دهند.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها