حراجی شرکت اپل آغاز می شود / شکست قیمت آیفون ۱۰

0
548

کالاسودا_حراجی شرکت اپل  آغاز شد.اگر از ماجرای این حراجی خبر ندارید، جالب است بدانید که این شرکت قرار است یک نوع حراجی جالب به راه انداخته و قیمت ها را بشکند.

اما این موضوع فعلا در حد حرف است و حراجی شرکت اپل هنوز وارد فاز عملی نشده است.احتمالا شرکت اپل قیمت آی‌فون‌های جدیدش را کاهش می‌دهد.

بنابراین حراجی شرکت اپل احتمالا بدین ترتیب است که قیمت‌ها احتمالا کمتر از سری آخر آی‌فون‌های معرفی شده به بازار باشد. برای مثال در این حراجی، آی‌فون ۱۰ یکی از گزینه های کاهش قیمت است. محصولی که سال گذشته معرفی شد و مرز ۱۰۰۰ دلار را پشت سر گذاشت .

در کنار این ها ممکن است نسل جدید آی‌فون ۱۰ قیمتی بین ۸۰۰ تا ۹۰۰ دلار و آی‌فون ۱۰ پلاس هم بین ۹۰۰ تا ۱۰۰۰ دلار قیمت خواهد داشت.

اما در کنار این خبر حراحی ، گفته می شود که اپل سپتامبر امسال قصد دارد ۳ آی‌فون جدید را معرفی کند. آی‌فون ۱۰ با نمایشگر اولد ۸/ ۵ اینچی، آی‌فون ۱۰ پلاس با نمایشگر ۱/ ۶ اینچی و آی‌فون ۱/ ۶ اینچی با نمایشگر ال سی‌دی و قیمت پایین‌تر پرچمدارهایی خواهند بود که به احتمال زیاد سپتامبر امسال رونمایی خواهند شد.

ماجرای حراجی هیجانانگیز تر خواهد بود اگر بدانیم که شرکت اپل مدل ۱/ ۶ اینچی آی‌فون مجهز به پنل ال‌سی‌دی هم با قیمتی بین ۶۰۰ تا ۷۰۰ دلار عرضه خواهد کرد.

با اینکه پیش‌بینی‌ها و تحلیل‌های مرتبط با شکست قیمت ها و حراجی  ها اکثرا قابل اعتماد هستند اما باید به این نکته هم اشاره کرد که گاهی پیش بینی ها غلط از کار در می آیند.

بنابراین نمی‌توان به واقعی بودن این قیمت‌ها اطمینان کامل داشت، چراکه فعلا زمان زیادی تا تاریخ معرفی آی‌فون‌های جدید کمپانی اپل باقی مانده است.

     با ما در کانال تلگرام کالاسودا به روز باشید