حضور استارت آپ های روستایی در نمایشگاه بین المللی

0
448

 استارت آپ های ایرانی که خدمات مختلف در زمینه های کمک به روستایی ها، ارائه می دهند فرصت یافته‌اند تا در نمایشگاه روستاهای کشور شرکت کنند .

به گزارش خبرنگار کالا سودا شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ایران که اخیراً دست به حمایت از استارتاپ ها در حوزه‌های مختلف زده این بار هم در نمایشگاه روستایی میزبان استارتاپ های ارائه دهنده خدمات مختلف در این زمینه خواهد بود.

استارتاپ هایی که در این خصوص فعالیت دارند، همچنین از سوی سازمان فناوری اطلاعات کشور نیز برای حضور در نمایشگاه روستا دعوت شده اند و در کنار آن شرکت نمایشگاه های بین المللی ایران هم حمایت های خاصی از این کسب و کارهای نوپا خواهد داشت.

این اولین بار نیست که استارت آپ ها در کنار غرفه های مختلف در نمایشگاه های خاص حضور می یابند پیش از این نیز استارتاپ های فعال در زمینه آی تی، صنعت های داخلی و صنعت ساختمان در نمایشگاه بین المللی جمهوری اسلامی ایران حضور یافته بودند.

حضور استارتاپ ها در نمایشگاه ها در کنار شرکت های دانش بنیان انجام می شود که پیش از این با امضای تفاهم نامه بین شرکت سهامی نمایشگاههای بین المللی جمهوری اسلامی ایران و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری حضور آنها در نمایشگاه ها تسهیل شده است. شرکت های دانش بنیان برای حضور در نمایشگاه‌های بین المللی جمهوری اسلامی ایران از تخفیف ۵۰ درصدی برخوردار می شوند در حالی که استارت آپ ها تخفیف های ویژه تر و تسهیلات خاص تری می یابند. حضور استارتاپ ها در نمایشگاه های بین المللی ایران فرصتی فراهم می‌کند تا مشتریان خاص برای استارت آپ ها فراهم شود و همچنین کسب و کارهای نوپا بتوانند رونق بیشتری بیابند.

گفتنی است، چهارمین نمایشگاه توانمندیهای روستاییان و عشایر با رویکرد تبیین نقش روستائیان و عشایر در تحقق سیاست های رونق تولید با شعار «روستای ایرانی، کالای ایرانی» و با حمایت و همکاری معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم نهاد ریاست جمهوری ۲۴ تا ۲۷ مردادماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌ شود.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها