حضور قدرتمند گوگل در رویداد فناوری viva

0
335
حضور قدرتمند گوگل در رویداد فناوری viva|کالاسودا

حضور قدرتمند گوگل در رویداد فناوری viva|کالاسوداکالاسودا_ رویداد فناوری viva  به عنوان یکی از قدرتمند ترین و شناخته شده ترین رویدادهای فناوری جهان، میزبان جدیدترین خودروهای خودران و الکترونیک است .

رویدادی که امسال با حضور پرشور گوگل و شرکت  پشتیبانش (آلفابت) همراه بود . به نظر می رسد امسال گوگلی ها قصد دارند نه تنها توانایی های تولید خودرو ، بلکه توانایی های فروش اتوموبیل هایخود را نیز به رخ کاربران و شرکت های رقیب بکشند .

این تصمیم گوگل می تواند به دنبال آزمایش های تکنولوژیک بسیاری از شرکت های مطرح فعال در سیلیکون ولی در حوزه خودروهای خودران  باشد .

 بر اساس گزارش های واصله از شرکت گوگل، این شرکت در حال کار روی خودرویی است که می تواند بر انواع تلفن های همراه هوشمند منطبق شود  و تا ۵۶ مایل در ساعت نیز حرکت کند .

جان کرافیک ، رئیس Waymo، که در سال ۲۰۰۹ به عنوان  مدیر یکی از  پروژه ها در بخش خودروی گوگل فعالیت می کرد به خبرنگاران گفت ؛ حدود پنج سال پیش این شرکت (گوگل) تکنولوژی ای خودروی خودران و استقبالشان از سوی مخاطبان  را پیش بینی می کرد . بنابراین اکنون برای حضور در بازار رقابت آمادگی کامل دارد .

دیگر خودروسازان فعال در حوزه خودروهای خودران ، ویژگی های مشابه autopilot برای رانندگی در  بزرگراه  و.. را دارند . اما روند حرکت خودروی گوگل نسبت به رقبا پر شتاب تر و البته خلاقانه تر است .

کرافیک در این خصوص گفت ؛ گوگل یک سیستم تعیین کرد تا در یک بازه زمانی طولانی به آزمودن و بررسی تمامی موانع و شرایط موجود در برابر خودروهای خودران بپردازد . همین سیستم سنجش طولانی مدت ، باعث شده امروز گوگل نسبت به سایر رقبا با صلابت تر ظاهر شود .

سخنگوی این شرکت نیز در ماه جاری گزارش داد: “تکنولوژی ما از تمام رانندگان مراقبت می کند و مسافران را به سمت استفاده از خودروهای ایمن سوق می دهد . “

از سوی دیگر نیز شرکت گوگل در پروژه مشترک با Waymo در حال اجرای یک برنامه آزمایشی در اطراف فینیکس است  است. این طرح کمک می کند خودروهای این شرکت از کانال های بررسی آتی (بررسی ها و نظارت فدرال ) با سربلندی خارج شوند .

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها