هکرها با حفره امنیتی اپلیکیشن Shareit می توانند اطلاعات گوشی را سرقت کنند

0
491
هکرها با حفره امنیتی اپلیکیشن Shareit می توانند اطلاعات گوشی را سرقت کنند

محققان امنیتی دو آسیب پذیری را در برنامه Shareit در گوشی های اندرویدی کشف کردند که می توانند مهاجمان و هکرها را قادر به دور زدن مکانیزم تائید هویت دستگاه و سرقت فایل های حساس از دستگاه قربانی کند.

حفره امنیتی اپلیکیشن Shareit

  Shareit با بیش از 1.5 میلیارد کاربر در سراسر جهان یکی از نرم افزار به اشتراک گذاری محبوب فایل برای اندروید، iOS و ویندوز و مک است که برای دانلود آن می توانید به لینک زیر مراجعه کنید. این نرم افزار به افراد در به اشتراک گذاری ویدئو، موسیقی، فایل ها و برنامه ها در دستگاه های مختلف با سرعت مناسب کمک می کند.

با توجه به گزارش های امنیتی اخیر، آشکار شده است که برنامه اندرویدی Shareit دارای حفره امنیتی است که به هکرها اجازه می دهد به اطلاعات کاربران دسترسی داشته باشند و به داده های رد و بدل شده میان دستگاه های مختلف نفوذ کنند. نسخه اندرویدی این اپلیکیشن با در جای دادن بالغ بر ۵۰۰ میلیون کاربر در جهان، حالا خطر و تهدید بزرگی برای کاربران اندرویدی این برنامه به شمار می‌رود.

این آسیب پذیری ها و حفره امنیتی اپلیکیشن Shareit گویا از سال های 2017 و 2018 وجود داشته و حریم امنیتی کاربران را نقض کرده و مشکلات و دردسرهایی را برای آنها ایجاد کرده است. باید دید این شرکت چه مسئولیتی در قبال این کار بر گردن می گیرد؟

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها