حین تماشای فیلم در یوتیوب، نظرات کاربران را هم بخوانید

0
332
حین تماشای فیلم در یوتیوب، نظرات کاربران را هم بخوانید

گوگل رابط کاربر جدید ورژن اندروید یوتیوب را آزمایش می کند. یوتیوب یکی از برنامه های پرطرفدار مانند Maps ، Assistant و Duo است که گوگل همیشه در تلاش برای بهبود آن است. این شرکت حتی کوچکترین تغییرات UI یا رابط کاربری را برای این برنامه آزمایش می کند تا انها را مطابقت خواسته کاربران بازطراحی کند.

این بار طبق گفته گوگل بخش کامنت یا نظرات یوتیوب بخشی از یک آزمایش A / B شده است. آنچه گوگل در حال آزمایش آن است، ایجاد تحرک در بخش نظرات است. ایده این است که برای کسانی که در حال تماشای یک ویدئو یا فیلم هستند، خواندن و ارسال نظرات در مورد ان فیلم حتی در وسط تماشا، آسانتر شود.

خواندن راحت تر و سریع تر نظرات حین تماشای فیلم

در حال حاضر ، برای دیدن بخش نظرات ، باید به قسمت “Up Next” اسکرول کنید. رابط کاربری تحت آزمایش و بررسی گوگل، سه کامنت برجسته را با توجه به توضیحات ویدیو به شما نشان می دهد. ضربه زدن روی هر یک از این سه کامنت (حتی هنگامی که ویدیو در حال اجراست) بخش کلی کامنت ها را همراه با اعلان فوری به کاربران نشان می دهد تا در بحث شرکت کنند.

خواندن راحت تر و سریع تر نظرات حین تماشای فیلم

با  اسکرول کردن به قسمت “Up next” ، که در حال حاضر نظرات در آن قرار دارد ، بخشی به شما نشان داده می شود که برای شرکت کنندگان در این تست، بخش نظرات به بالا منتقل می شود.

گوگل در این مورد می گوید: “ما می خواهیم برای افرادی که در حال تماشای فیلم هستند، خواندن نظرات داخل برنامه یوتیوب بدون نیاز به حرکت در ویدیوهای Up Next را آسانتر کنیم، بنابراین ما در حال آزمایش بخش نظرات جدید هستیم که مستقیماً در زیر ویدیو ظاهر می شود. در بخش جدید حداکثر 3 نظر نمایش داده می شود ، به همراه گزینه ای برای مشاهده کلیه نظرات در حالی که همچنان به تماشای این فیلم ادامه می دهید.”

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها