یکی از خاص ترین پرچمداران سال توسط برند ویوو به زودی معرفی می شود

0
383
یکی از خاص ترین پرچمداران سال توسط برند ویوو به زودی معرفی می شود

برند ویوو قرار است به زودی از یکی از خاص ترین پرچمداران سال جاری رونمایی کند. برند ویوو پس از تجربه موفق گوشی هوشمند ویوو نکس، نسخه دوم این موبایل را نیز با قابلیت های منحصر به فرد روانه بازار فروش می کند. این کمپانی چینی 11 دسامبر را روز رونمایی از این محصول خاص اعلام کرده است.

ویوو نکس اس 2؛ یکی از خاص ترین پرچمداران سال جاری

از دید بسیاری از کاربران، خاص بودن گوشی های هوشمند نیازمند ویژگی های منحصر به فردی است. از این رو، زد تی ای به سمت تولید گوشی هوشمندی با دو صفحه نمایش گرایش پیدا کرد و شیائومی از رم نرم افزاری 10 گیگابایتی برای گران ترین گوشی خود بهره برد. با وجود این، هنوز هم راه برای دستیابی به یک موبایل خاص بسیار زیاد است، از این رو برند چینی ویوو قصد دارد با در نظر گرفتن تجربیات برندهای مختلف، یکی از خاص ترین پرچمداران سال جاری را روانه بازار فروش کند.

بر اساس اخبار موجود، گوشی موبایل ویوو نکس اس 2 با حافظه داخلی 128 گیگابایتی در کنار رم نرم فزاری 10 گیگابایتی یک انتخاب بسیار خوب برای کاربران تلقی می شود. البته حافظه داخلی 128 گیگابایتی برای یک پرچمدار، انتخاب مناسبی به نظر نمی آید.ویوو نکس اس 2؛ یکی از خاص ترین پرچمداران سال جاری

ویوو قصد دارد گوشی موبایل خود را با دو صفحه نمایش روانه بازار کند. در حال حاضر برندهای زد تی ای و سامسونگ از این فناوری استفاده کرده اند و به نظر این برند چینی سومین کمپانی است که گوشی موبایل خود را با دو صفحه نمایش روانه بازار فروش می کند. هنوز از ابعاد این دو صفحه نمایش خبری منتشر نشده است.

تا کنون سه ویدئو در مورد این محصول منتشر شده که اولین ویدئو به سه دوربینه بودن این محصول اشاره دارد. ویوو به خوبی می داند که برای رقابت با برندهای موبایل باید از سه لنز برای گران ترین گوشی موبایل خود استفاده کند.

ویدئوی دوم به یک بخش ماژولار مرتبط است که باید دید این بخش چه کاربردی را به همراه خواهد داشت و قسمت دیگر نیز به فلاش ال ای دی این محصول اشاره دارد.

با توجه به شرایط موجود باید این انتظار را داشته باشیم که از پردازنده اسنپدراگون در این گوشی موبایل استفاده شده باشد، با این حال استفاده از اسنپدراگون 8150 تقریبا غیرممکن خواهد بود. همچنین بر اساس اخبار موجود، این گوشی هوشمند مجهز به حسگر اثرانگشت یکپارچه با صفحه نمایش بوده و از رابط کاربری انحصاری بهره خواهد برد.

در خصوص قیمت نیز نسخه قبلی این گوشی موبایل با قیمتی در حدود 700 دلار روانه بازار فروش شد. بدون شک این گوشی موبایل با قیمتی بالاتر از 850 دلار روانه بازار خواهد شد. البته این موضوع توسط کمپانی ویوو به صورت رسمی تایید نشده است.

بر اساس نیاز های این  کمپانی های چینی باید دید این برند چینی در ساخت پرچمدار خود از چه باتری ای استفاده خواهد کرد. نسخه اولیه ویوو نکس اس از یک باتری 4000 میلی آمپری بهره می برد که بعید به نظر می رسد پرچمدار جدید نیز با همین ظرفیت روانه بازار فروش شود.خاص ترین پرچمداران سال جاری

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها