خاص ترین گوشی های بازار ایران با چه قیمتی به فروش می رسند

2
3170
خاص ترین گوشی های بازار ایران با چه قیمتی به فروش می رسند

در سال 2018 گوشی های هوشمند بسیار جالبی روانه بازار جهانی فروش شد و برخی از این محصولات به بازار ایران نیز راه پیدا کردند. در بازار ایران برندهای مختلفی حضور دارند که برخی از آنها گوشی های خاصی را برای فروش عرضه می کنند، با این حال در این مطلب قصد داریم به بررسی جالب ترین محصولات برندهای کمپانی های سامسونگ، هواوی و شیائومی بپردازیم.

گلکسی A9 نسخه 2018؛ نماینده قدرتمند سامسونگ در میان خاص ترین گوشی های بازار ایران

سامسونگ نیمه دوم سال 2018 را با عرضه میان رده های قدرتمند و باکیفیت تری آغاز کرد. این نماینده سامسونگ، در بین خاص ترین گوشی های بازار ایران قرار دارد. این گوشی هوشمند دارای چهار لنز دوربین است و به عبارتی اولین میان رده در میان گوشی های هوشمند است که بیش از سه لنز دارد. سامسونگ برای این محصول لنزهای 24، 8، 10 و 5 مگاپیکسلی را در نظر گرفته است و جدای از کیفیت این محصول، تجربه استفاده از چهار لنز دوربین برای کاربران بسیار جذاب خواهد بود.

این گوشی هوشمند در بازار ایران با قیمتی در حدود 5میلیون و 800هزار تومان به فروش می رسد و در میان طرفداران عکاسی به نظر یک گوشی محبوب خواهد بود.

گلکسی A9 نسخه 2018 ؛ نماینده قدرتمند سامسونگ در میان خاص ترین گوشی های بازار ایران

گوشی گیمینگ هواوی؛ قدرتمندترین محصول در میان خاص ترین گوشی های بازار ایران

گوشی گیمینگ هواوی که سال گذشته میلادی فروش بسیار خوبی را تجربه کرد، در بازار ایران نیز موجود شده و مناسب افرادی است که علاقه مند به سرعت بسیار بالا هستند. این گوشی هوشمند از پردازنده کایرین 970 بهره می برد و قدرتی مشابه پرچمداران سال گذشته هواوی دارد. این گوشی موبایل که اولین محصول هواوی به عنوان گوشی گیمینگ به شمار می رود، دارای صفحه نمایش 6.3 اینچی و باتری 3750 میلی آمپری است.
گوشی گیمینگ هواوی در بازار ایران قیمتی در حدود 3میلیون و 800هزار تومان قیمت دارد که در مقایسه با گوشی های دیگر موجود در بازار قیمت مناسبی است.

گوشی گیمینگ هواوی ؛ قدرتمند ترین محصول در میان خاص ترین گوشی های بازار ایران

پوکوفون اف وان؛ جذاب ترین گوشی شیائومی در میان خاص ترین گوشی های بازار ایران

گوشی هوشمند پوکوفون اف وان سال 2018 توانست ماه ها خود را به عنوان یک گوشی هوشمند خاص معرفی کند. این گوشی هوشمند هیجان انگیز در بازار ما قیمتی نزدیک به 5میلیون تومان دارد و به عنوان جایگزینی برای خرید یک پرچمدار به شمار می رود. این گوشی هوشمند که از پردازنده اسنپدراگون 845 بهره می برد، با حافظه داخلی 128 گیگابایتی و رم نرم افزاری شش گیگابایتی در اختیار کاربران قرار می گیرد. لازم به ذکر است که گوشی های هوشمند یاد شده، در بازار ایران به تعداد محدودی موجود بوده و به فروش می رسند.

پوکوفون اف وان ، جذاب ترین گوشی شیائومی در میان خاص ترین گوشی های بازار ایران

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
2 نظرات
قدیمی ترین
جدیدترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها
طرفدار شیائومی
طرفدار شیائومی
5 سال پیش

پوکوفون مگه موجوده؟؟

حمیدرضا مولی زاده

بله به تعداد محدود در بازار موجود است